نحوه شناسایی توکن های صعودی در بازار خرسی

 

توییتر امروز صبح به‌عنوان یک علاقه‌مند به کریپتو و DeFi سر و صدا می‌کند. به طور خاص، سیریل برخی از شناسه‌ها را برای یافتن توکن‌هایی با پتانسیل 100 برابری در بازارهای نزولی به اشتراک می‌گذارد.

سود های چند براربری در بازار نزولی حاصل می شود اما تشخیص اینکه کدام پروژه ها دارای پتانسیل هستند، دشوار است.

در اینجا 10 ابزاری وجود دارد که بهره وری تحقیق شما را 10 برابر می کند.

اکانت سیریل با بیان این که 100 برابر سود در بازارهای نزولی ایجاد می شود، شروع می کند. با این حال، او اذعان می کند که شناسایی این دارایی های بالقوه آسان نخواهد بود. به هر حال، اگر کسی بتواند بگوید چه پروژه‌هایی در این صنعت 100 برابر پتانسیل دارند، همه ما شاهد دستاوردهای تضمین شده خواهیم بود.

سیریل سپس نکات انحصاری را به اشتراک می گذارد که به معامله گران کمک می کند تا 10 برابر بهره وری تحقیقاتی خود را افزایش دهند.

ابتدا برای علاقه مندان به DeFi، به سایتToken Terminal اشاره می کند. این ابزار داده های مالی مانند درآمد، سود، رشد کاربر و غیره را در بلاک چین ها و DApps جمع آوری می کند. با استفاده از این سایت معامله گران می توانند تصمیمات آگاهانه و مبتنی بر داده بگیرند.

نفر بعدی مساری است. سیریل این ابزار را «منبع اصلی» برای تحقیقات سطح بالا و تجزیه و تحلیل بازار می نامد. گزارش‌های بسیار دقیقی در مورد DeFi و موضوعات کریپتو تولید می‌کند که می‌تواند معامله‌گران را در بازی جلوتر قرار دهد. سپس او Dune Analytics را برجسته می کند. در اینجا، به لطف داشبوردهای ایجاد شده توسط جامعه Dune، می‌توانید در پروژه‌های بزرگ رمزنگاری اطلاعاتی را مشاهده کنید. سپس به LunarCrush اشاره می کند. در اینجا ابزاری وجود دارد که معیارهای اجتماعی را بررسی می کند و احساسات مربوط به ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل می کند. احساسات اجتماعی هنگام پیش بینی موفقیت پروژه بسیار زیاد است و این ابزار عالی برای تجزیه و تحلیل درست آن است.

در ادامه، سیریل آرتمیس و نانولی را به لیست اضافه می کند. اولی که او می گوید مثل گذاشتن عینک دید در شب است. این مقایسه به این دلیل است که این ابزار روندها و الگوهایی را که از چشم غیرمسلح فرار می کنند، روشن می کند. دومی بهترین پروژه های بازده را در DeFi نظارت می کند.

سرانجام، CryptoFeesInfo و Zerion آشکار شدند. اولی یک ابزار ساده و سریع برای مشاهده هزینه های روزانه پروتکل های مختلف است. دومی به شما کمک می‌کند تا وال‌ها را ردیابی کنید، نهنگ‌های محبوب را ببینید و توزیع نمونه کارشان را بررسی کنید.

در نهایت، Cyril از Coin Bureau به عنوان ابزار نهایی برای کمک به شناسایی توکن‌های 100 برابری نام می‌برد. به طور خاص، سیریل می گوید که این کانال یوتیوب محتوای آموزشی در مورد رمزارز ارائه می دهد. او آن را یک منبع عالی برای یادگیری و ماندن در مسیر اخبار صنعت می نامد.

دیدگاهتان را بنویسید