چشم انداز استراتژیک برای بیت کوین در دولت ترامپ

دیوید بیلی، مدیر عامل مجله بیت کوین، به طور علنی همکاری خود را با کمپین دونالد ترامپ برای ایجاد یک دستور کار دوستدار کریپتو، که به طور بالقوه سیاست های آینده ایالات متحده در مورد دارایی های دیجیتال را شکل می دهد، اعلام کرده است. بیلی با استفاده از پلتفرم رسانه اجتماعی X، مشارکت مستقیم خود را در ایجاد یک چشم انداز استراتژیک برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تحت دولت بالقوه ترامپ شرح داد.

صندوق مالی 100 میلیون دلاری برای بیت کوین

بیلی اعلام کرد: «در ماه گذشته ما با کمپین ترامپ برای توسعه دستور کار سیاست بیت کوین و کریپتو کار می کردیم. ما یک فرمان اجرایی جامع را برای رئیس جمهور ترامپ پیشنهاد کردیم که در روز اول امضا شود. انتظار می‌رود این دستور اجرایی، زمینه را برای یک محیط نظارتی دوستدار رمزارزها ایجاد کند، که منعکس‌کننده رویکرد استراتژیک کمپین به دارایی‌های دیجیتال است.
بیلی همچنین بر تعهد کمپین تاکید کرد و گفت: “ما قصد داریم 100 میلیون دلار صندوق مالی برای کمپین جمع آوری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که رئیس جمهور بعدی ایالات متحده طرفدار بیت کوین است.”

این تحول به دنبال اظهارات اخیر ترامپ در ان اف تی گالا کارت ترامپ  است، جایی که او از موضع دولت فعلی در مورد ارزهای دیجیتال انتقاد کرد. ترامپ با کنایه گفت: «[بایدن] هیچ نظری ندارد. اما ببینید، [او] بسیار مخالف است. دموکرات‌ها به شدت با آن مخالف هستند.» او همچنین خود را با احساسات طرفدار کریپتو منطبق کرد و گفت: «اگر رمزارزها را به هر شکلی دوست دارید و به اشکال مختلف وجود دارد، اگر طرفدار کریپتو هستید، بهتر است به من رأی دهید.» اعلامیه بیلی واکنش‌های مختلفی را در جامعه کریپتو برانگیخت.

سوئیپ (@0xSweep)، یک اینفلوئنسر معروف رمزنگاری، اظهار داشت: «بیت کوین به ترامپ نیاز ندارد. ترامپ به بیت کوین نیاز دارد. بیلی با تاکید بر منافع متقابل این اتحاد پاسخ داد و به جای وابستگی یک طرفه، یک مشارکت استراتژیک را پیشنهاد داد.

بیلی در مورد تأثیر بالقوه یک ریاست طرفدار بیت کوین توضیح داد و اظهار داشت: «از آنجایی که مسیر بیت کوین در این چرخه غیرقابل انکار می شود، تأسیسات با ما می جنگند. یک ریاست طرفدار بیت کوین حداقل 4 سال وضعیت موجود را برای ما خریداری می کند (شاید بیشتر). این چشم انداز فرصت حیاتی را برای جامعه بیت کوین و کریپتو نشان می دهد تا موقعیت خود را در داخل آن مستحکم کند
بیلی با پرداختن به ظرایف سیاسی گفت: «بیت کوین یک موضوع حزبی نیست، غیرسیاسی است. با این حال، ما برای دفاع از خود بسیج خواهیم شد.» وی تصریح کرد که حمایت جامعه بیشتر در جهت مخالفت با دولت فعلی است تا حمایت آشکار از ترامپ، و گفت: «ما فی نفسه به ترامپ رأی نمی‌دهیم، بلکه علیه بایدن رأی می‌دهیم. تنها کسی که در آن مقصر است، بایدن است.»
بیلی همچنین بیانیه ای جسورانه در مورد نفوذ سیاسی جامعه بیان کرد: “زمان آن رسیده که بیت کوین رئیس جمهور بعدی ایالات متحده را انتخاب کند.” این بیانیه بر شناخت روزافزون و نفوذ بالقوه ارزهای دیجیتال در سیاست های انتخاباتی ایالات متحده تأکید می کند. گفتگو بین ترامپ، بیلی و جامعه گسترده تر ارزهای دیجیتال حاکی از تغییر قابل توجهی در چشم انداز سیاسی در مورد دارایی های دیجیتال است. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، سیاست های نامزدها در قبال بیت کوین می تواند به موضوعی محوری برای پیروزی در انتخابات تبدیل شود و نه تنها بر آینده چشم انداز نظارتی بلکه بر پذیرش و ادغام گسترده ارزهای دیجیتال در اقتصاد ایالات متحده تأثیر بگذارد. در زمان انتشار این مطلب ، BTC با قیمت 60896 دلار معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید