چشم انداز 2024 شیبا اینو

شیبا اینو (SHIB)، با وجود سیگنال‌های متفاوت در بازارهای بزرگ‌تر ارزهای دیجیتال، در حال تثبیت زیر 0.000009 دلار است. ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) با احتیاط وارد یکپارچگی می شوند که می تواند منجر به شکست قیمت برای هر دو طرف شود.

انتظارات برای SHIB در سال 2024

شیبا اینو که “قاتل دوج کوین” نامیده می شود، به سرعت توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد، اما پتانسیل آینده آن همچنان یک موضوع بحث برانگیز است. بنابراین، آیا SHIB یک سرمایه گذاری ارزشمند است یا فرصت های دیگری برای دستاوردهای قابل توجه در سال 2024 وجود دارد؟

توکن محبوب میم شیبا اینو، جامعه بزرگی از اعضایی را که خود را ارتش SHIB می نامند، فرماندهی می کند. در طول دوره صعودی قبلی، بسیاری از سرمایه‌گذاران بازدهی باورنکردنی را مشاهده کردند و قیمت SHIB به اوج خود یعنی 0.000086 دلار در سال 2021 رسید.

آیا زمان خرید SHIB فرا رسیده است؟

با این حال، مقاومت خط روند که در نمودار چهار ساعته دیده می‌شود، همچنان حرکت قیمت را محدود می‌کند و شیبا اینو ممکن است چاره‌ای جز عقب‌نشینی به سطوح پایین‌تر در جستجوی نقدینگی نداشته باشد. با توجه به شاخص فنی Bollinger Bands، شیبا اینو به آرامی به سمت شکست حرکت می کند.

اگر سطح حمایت 0.000087 دلار ثابت بماند، می تواند باعث شود معامله گران شروع به خرید SHIB در انتظار افزایش قیمت بالای 0.00001 دلار کنند. صعود موفقیت آمیز به بالای مقاومت خط روند می تواند قوی ترین تایید افزایش مورد انتظار باشد.

با این حال، تا آن زمان، SHIB را می توان نشانه ای نسبتا آرام بین مقاومت 0.00001 دلار و حمایت 0.0000085 دلار در نظر گرفت. اکوسیستم شیبا اینو بر این باور است که به اندازه کافی قوی است که بتواند از روند گاوی بعدی توکن های میم پشتیبانی کند.

با این وجود، با معرفی بیشتر توکن های میم در بازار، این هیجان ممکن است در حال حاضر دلیل محکمی برای خرید SHIB نباشد. با این حال، اکوسیستم به پشتیبانی از برنامه سوزاندن ادامه می دهد که تا به امروز 410 تریلیون توکن SHIB را نابود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید