هفت آلتکوین که باید در سبد سرمایه گذاری داشته باشید

بازارهای ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات و غیرقابل پیش بینی بودن خود شناخته می شوند، اما یک تحلیلگر که به دلیل پیش بینی های دقیق بازار مشهور است، ادعا کرده است که هفت آلت کوین را در سبد سرمایه گذاری خود ذخیره می کند زیرا معتقد است بازار در آستانه ورود به یک چرخه بازار صعودی است که شبیه به رالی صعودی در سال 2020 است.

 

فاز جنون در بازارهای کریپتو

این تحلیلگر کریپتو که با نام مستعار The Flow Horse شناخته می شود، اظهارات انتقادی را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بیان کرد. این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که بازارهای کریپتو در شرف ورود به “مرحله جنون” هستند.

 

این تحلیلگر ارشد استدلال کرد که این دوره احتمالاً شبیه حرکت بسیار صعودی قیمت ارز دیجیتال در سال 2020 خواهد بود، زمانی که بیت کوین در کمتر از یک سال از حدود 10000 دلار به 64000 دلار افزایش یافت. در همین دوره، ارزش کل بازار آلتکوین ها (TOTAL3) تقریباً 1000 درصد افزایش یافت و از حدود 73 میلیارد دلار به 793 میلیارد دلار رسید. این تحلیلگر موارد زیر را بیان کرد:

بله، ما الان در همین مسیر هستیم. بنابراین، تأکید کردم که دوره‌های هیجانی که اخیراً تجربه کرده‌ایم و هرگونه عقب‌نشینی را باید در مقیاس کوچک در یک روند بسیار بزرگ‌تر و یک سری شرایط غیرقابل تصورتر درک کرد.

 

انتظار یک رالی در هفت آلتکوین

این تحلیلگر که انتظار رشد قابل توجهی در بازار را دارد، اشاره کرد که در حال جمع آوری تعدادی آلتکوین از جمله توکن های بومی پلتفرم های قرارداد هوشمند Solana (SOL)، Near (NEAR)، Sui (SUI) و Avalanche (AVAX) است. و گفت:

از امروز، برخی از موقعیت های خود را افزایش داده ام و برخی کاملاً جدید هستند: MINA، SUI، AVAX، SOL، RNDR، WIF، NEAR.

سپس این تحلیلگر با خطاب به ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین (BTC)، تاکید کرد که افزایش فعلی در سطح 50000 دلار متوقف نخواهد شد و در نهایت اظهار داشت:

به نظر می رسد بیت کوین بسیار بالاتر رفته است. مطمئن شوید که مراقب سریع‌ترین توکن‌ها هستید و وقت خود را به دنبال بازی سومی تلف نکنید که سعی می‌کند بر آنچه بازار قبلاً به شما نشان داده غلبه کند و از آن عقب بماند.

دیدگاهتان را بنویسید