نقطه عطف شیبا اینو و تاثیر آن بر قیمت

شیبا اینو به نقطه عطف عظیمی دست یافت: برای قیمت SHIB چه معنایی دارد؟

 

شیبا اینو به دستیابی به نقاط عطف چشمگیر در رابطه با راه حل مقیاس پذیری لایه دو خود به نام شیباریوم  ادامه می دهد. این شبکه اخیراً از نقطه عطف چشمگیر 3 میلیون بلوک تولید شده فراتر رفته است. داده های Shibariumscan نشان می دهد که هر چند ثانیه یک بار یک بلوک جدید اضافه می شود. تعداد کل آدرس‌های شبکه در حال حاضر 1.3 میلیون است، در حالی که کل تراکنش‌ها بیش از 330،000،000 است. به یاد بیاورید که Shibarium در آگوست 2023 پس از انتظار طولانی از طرف جامعه SHIB راه اندازی شد.

 

گفتنی است، این دستاورد کمک چندانی به تغییر قیمت SHIB نکرده است، که در حال حاضر با تخفیف جزئی نسبت به 24 ساعت قبل معامله می شود. قیمت آن 1.2 درصد کاهش یافته است که مطابق با بیشتر بازار ارزهای دیجیتال است.

در هر صورت، تحولاتی از این دست می‌تواند بر قیمت تأثیر مثبت بگذارد، به شرطی که شرایط مناسب باشد. تیم شیبا اینو اخیراً به‌روزرسانی مکانیزم سوزاندن خود را نشان داده است که اکنون قرار است کاملاً خودکار باشد. هرچه تراکنش های بیشتری در شیباریوم انجام شود (بنابراین بلوک های بیشتری اضافه می شود)، SHIB بیشتری سوزانده می شود. این منجر به کاهش تورم می شود که می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت توکن های باقی مانده داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید