نشانه های فرارسیدن بیت کوین ۵۰ هزار دلاری

اگر ایالات متحده اولین صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین( (ETF) را تاایید کند احتمال دارد بیت کوین به قیمت نزدیک به 50000 دلار برسد .همانطور که توسط تحلیلگر محبوب CryptoCon مشخص شده است، شاخص ابر ایچیموکو در حال شمارش معکوس برای ادامه افزایش قیمت BTC است.

تجزیه و تحلیل: قیمت 43000 دلار برای بیت کوین “محافظه کارانه ترین سطح” است

با توجه به سیگنال های ابر ایچیموکو بیت کوین در بازه های زمانی هفتگی در موقعیت نادری قرار دارد. همانطور که کوین تلگراف گزارش می کند، این اندیکاتور که نشانه های معاملاتی گذشته، حال و آینده را ترکیب می کند، نشان می دهد که افزایش قیمت بیت کوین تازه شروع شده است.

در پستی در X (توئیتر سابق) در 27 نوامبر، CryptoCon یک هدف مشخص برای آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد ارائه کرد. دهانه های اصلی ایچیموکو از هم عبور کرده و منجر به تشکیل یک ابر وارونه جدید شده است. با وجود دهانه چیکو که از مقاومت خارج می شود، قیمت منطقاً باید بالاتر رود.

CryptoCon اضافه کرد که 43200 دلار در واقع “محافظه کارانه ترین سطح” است و 48000 دلار سقف مناسبی است.

بیت کوین بر اساس داده های CoinMarketcap و TradingView در زمان نوشتن این مقاله در 28 نوامبر 37000 دلار معامله شد.

ترکیب بهشتی؟!

زمان بندی ایچیموکو مسلماً به اندازه اهداف آن جالب است. اگر زمان بندی سنتی بر اساس بازارهای افزایشی قبلی انجام شود، حرکت 48000 دلاری باید در اوایل ژانویه انجام شود – که همزمان با تاریخ مورد انتظار تاییدETF است . اطلاعات کمی در مورد تصمیمات تنظیم کننده های ایالات متحده  درباره ETF یا محصولات خاص آندر نظر دارند ، وجود دارد.

در این میان، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، که تعیین می‌کند چه ETFهایی به بازار می‌آیند، همچنان با اقدامات اجرایی علیه Binance، بزرگترین صرافی جهان، احساسات کریپتو را تحت فشار قرار می‌دهد. در همین حال، جریمه 4.3 میلیارد دلاری و برکناری Changpeng Zhao به عنوان مدیر عامل، به نفع سهام صرافی رقیب Coinbase است که نسبت به سال گذشته بیش از 250 درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید