قیمت هونک(HONK) 42 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود رسید

میم کوین هانک (HONK) مبتنی بر Solana شاهد افزایش قیمت بیش از 40 درصدی در 24 ساعت گذشته بوده و به بالاترین سطح تاریخ قیمتی خود یعنی 0.010 دلار رسیده است. این پامپ عظیم قیمت در بحبوحه احیای گسترده‌تر علاقه به میم کوین‌ها به وجود می‌آید و توکن‌هایی مانند dogwifhat (WIF) نیز ارزش قابل توجهی را پیدا می‌کننند.

در همین حال، پروژه جدید Meme Kombat (MK) می‌تواند آماده عبور از این موج صعودی باشد، زیرا سرمایه‌گذاران برای شرکت در مرحله نهایی پیش‌فروش قرار دارند.

سکه HONK با تم غاز به ارزش بازار 9.7 میلیون دلاری در دو روز رسید

HONK یک میم کوین است که اخیراً در سولانا راه اندازی شده است که اوایل این هفته در بازار عرضه شد. این بازی با الهام از بازی معروف «بازی غاز بدون عنوان»، دارای یک طلسم غاز شیطانی است که محبوبیت آن را نزد سرمایه‌گذاران خرده‌فروش افزایش داده است. پس از تجربه رشد تصاعدی در دو روز اول معاملات، ارزش بازار HONK به 9.7 میلیون دلار رسیده است و آن را به عنوان یک رقیب واقعی در فضای میم کوین قرار می دهد. هونک اکنون به یک جامعه رو به رشد در تلگرام می بالد زیرا هدف آن “قاتل بنک” است.

 

رقابت بین سکه ای این پروژه یکی از دلایل اصلی موفقیت اولیه آن بوده است، به طوری که HONK تنها در روز گذشته بیش از 5 میلیون دلار حجم معاملات را جذب کرده است. HONK در حال حاضر فقط در DEXهایی مانند Raydium و Jupiter که هر دو در Solana میزبانی می شوند قابل معامله است.

به این ترتیب، سرمایه گذاران علاقه مند برای خرید و نگهداری HONK به یک کیف پول Solana سازگار نیاز دارند. با این حال، با چنین سر و صدای گسترده ای در اطراف توکن، در حال حاضر صحبت هایی در مورد لیست شدن HONK در صرافی های رده بالا به زودی وجود دارد.

سکه‌های میم سولانا و آوالانچ با طوفان به بازار می‌آیند

رشد عظیم HONK نشان می‌دهد که هنوز اشتهای زیادی برای میم کوین‌های جدید وجود دارد، به‌ویژه آنهایی که روی بلاک چین‌های غیر اتریوم مانند Solana راه‌اندازی می‌شوند.

مسلماً ارز دیجیتال بونک (BONK) محبوب‌ترین سکه میم فعلی Solana، به دلیل افزایش علاقه خرده‌فروشی، از ابتدای دسامبر تاکنون شاهد جهش 174 درصدی قیمت خود بوده است. بونک با داشتن طلسم سگ شیبا اینو، خود را به عنوان «سکه سگ مردم» معرفی می‌کند و هدفش تقویت پذیرش شبکه سولانا است.

این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری نیست. لطفا پیش از سرمایه گذاری روی هر پروژه ای حتما تحقیقات کامل انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید