قیمت بیت کوین در 24 ساعت به 67400 دلار می رسد

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته به 67400 دلار رسید و در زمان نگارش این مقاله بالای 67000 دلار بود. این افزایش بیت کوین که برای آلتکوین ها امیدوارکننده است، هنوز برخی از سرمایه گذاران را متقاعد نکرده است. کسانی که نگران اصلاحات عمیق تر هستند، به آخرین نظرات کارشناسان بازار نگاه می کنند. بنابراین، کارشناسان چه می گویند؟

آیا بیت کوین سقوط می کند؟

کریپتوکارنسی پادشاه همچنان بالاتر از سطح حمایت قابل توجه 65000 دلار بسته می شود. قیمتی که برای حدود 7 هفته زیر 67000 دلار باقی مانده است، باعث زیان قابل توجهی در آلتکوین ها شده است. بنابراین، در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در حالی که برخی کارشناسان انتظار کاهش دارند، بخش قابل توجهی امیدوارند که در میانه روند صعودی شاهد قله های جدید باشند.
مفسر کریپتو یودا در این مورد چنین نوشت:
قیمت بیت کوین آنقدر قوی است که فکر نمی‌کنم اصلاح عمیقی وجود داشته باشد.
یکی دیگر از مفسران معروف رمزارز، Rekt Capital، استدلال می‌کند که قیمت که در ۲۴ آوریل ۱۵ درصد کاهش یافت از ۶۶۴۲۱ دلار به ۵۶۷۹۰ دلار رسید. در پایان ماه مارس، افزایش ریسک باعث شد بیت کوین برای مدتی زیر سطح 58000 دلار باقی بماند.
ما یک تصحیح عمیق،و  یک تصحیح طولانی را تجربه کردیم، و وقتی ترکیبی از هر دو را داشته باشید، پایین همیشه بسیار نزدیک است.

نظرات تخصصی کریپتو

با بسته شدن بیت کوین بالای 67000 دلار، قیمت ETH نیز 3100 دلار را پس گرفت. SOL Coin در حول و حوش 175 دلار معلق است. کارشناسان می گویند که بازیابی سطح حمایت کلیدی و حرکت اخیر روندی است که اغلب در بازارهای صعودی دیده می شود. استارباست، تحلیلگر کریپتو گفت:
اصلاحات عادی در روند صعودی بیت کوین معمولاً انفجارهایی هستند که منجر به برگشت تیز و سریع آن می شوند.
چهارمین تحلیلگر رمزارز به نام مگز به نمودار معروف  “روانشناسی چرخه بازار” وال استریت چیت شیت  اشاره کرد و نوشت که ما وارد فاز “باور” شده ایم. در این مرحله، سرمایه گذاران ممکن است جسورانه برای سود بیشتر عمل کنند.
البته نمی توان همیشه انتظار داشت که داده های تاریخی در آینده تکرار شوند. با این حال، این اغلب بارها اتفاق می افتد. بر این اساس، BTC می تواند تا اواسط سال 2025 به دستاوردهای قابل توجهی دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید