شاخص های کلیدی نشان دهنده صعود بیت کوین

به گفته تریدرمعروف، شاخص‌های کلیدی بیت کوین، سیگنال‌های صعودی را نوید می دهند

 

معامله‌گر محبوب، رومن، اخیراً دو شاخص فنی کلاسیک برای BTC/USD را برجسته کرده است که نشان می‌دهد بیت‌کوین (BTC) می‌تواند زمینه را برای یک شکست قابل توجه قیمت فراهم کند.

 

معامله‌گر محبوب، رومن، اخیراً دو شاخص فنی کلاسیک برای BTC/USD را برجسته کرده است که نشان می‌دهد بیت‌کوین (BTC) می‌تواند زمینه را برای یک شکست قابل توجه قیمت فراهم کند. تحلیل رومن به شاخص قدرت نسبی (RSI) و باندهای بولینگر در نمودار هفتگی به عنوان سیگنال‌های کلیدی برای افزایش احتمالی قیمت اشاره می‌کند.

با وجود عملکرد ضعیف در ماه ژوئن که بسیاری از دارندگان را ناامید کرد، چشم انداز بلندمدت بیت کوین امیدوارکننده است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین صرفاً در حال تثبیت زیر بالاترین رکورد خود است، یک رفتار معمولی در بازارهای صعودی که می تواند برای چندین ماه ادامه یابد.

با این حال، رومن بازگشت به اوج هایی را که در اوایل سال جاری مشاهده شد قریب الوقوع می بیند. در 21 ژوئن، او اشاره کرد که بیت کوین سومین واگرایی صعودی را بین قیمت خود و RSI ایجاد می کند، در حالی که بسیاری از معامله گران تسلیم شده اند و قیمت های پایین تر را پیش بینی می کنند.

او تاکید کرد که باندهای بولینگر در حال سفت شدن هستند که اغلب قبل از دوره ای با نوسانات بالا است.

رومن نوشت:

“ما اکنون در حال شکل گیری سومین واگرایی صعودی بین قیمت و RSI هستیم، در حالی که بسیاری تسلیم شده اند و خواهان کاهش قیمت هستند.” “باندهای Bollinger نیز فشرده تر می شوند – ایجاد نوسان برای ارسال بدون بازگشت.”

نمودار بیت کوین نشان می‌دهد که RSI به پایین‌ترین حد خود رسیده است زیرا قیمت به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. این ترکیب، همراه با باندهای بولینگر باریک، نشان می دهد که نوسانات قابل توجهی می تواند در آینده اتفاق بیافتد.

 

دیدگاهتان را بنویسید