داده های نرخ بیکاری ایالات متحده و تأثیر آن بر قیمت بیت کوین و کریپتو

امروز داده های حیاتی از ایالات متحده به دست آمد. ارقام مطالبات مقرری بیکاری آمریکا اعلام شد. بر اساس داده ها، این تعداد به 212000 رسیده است. انتظارات این بود که 219000 باشد. رقم قبلی به 220000 به روز شد. به نظر می رسد که این رقم کمتر از حد انتظار بوده است. به دنبال داده ها، بیایید نگاهی به قیمت بیت کوین و سایر واحدهای ارزهای دیجیتال بیندازیم.

بیت کوین و ارزهای دیجیتال پس از انتشار داده ها

به دنبال داده‌های ادعای حقوق بیکاری ایالات متحده، قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که بیت‌کوین همچنان بالای ۵۲۰۰۰ دلار باقی می‌ماند. در زمان نگارش این مقاله، قیمت کمی کاهش یافته و به 52217 دلار رسیده است. از این منظر، به نظر می رسد که قیمت بیت کوین بسیار کم تحت تأثیر داده های منتشر شده در ایالات متحده است.

با نگاهی به قیمت اتریوم، می بینیم که آلتکوین پیشرو، ETH، از 2800 دلار عبور کرده است. قیمت در زمان نوشتن 2802 دلار است.

انتظارات بالا برای بیت کوین

باید اشاره کنیم که انتظارات بسیار بالایی در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از بیت کوین وجود دارد. به گفته تحلیلگر Gert van Lagen، مسیر حرکت ارز دیجیتال، به ویژه از نظر الگوهای تاریخی، نشان دهنده حرکت به سمت 200000 دلار در 1 تا 3 ماه آینده است.

تحلیلگر دیگری، مایکل ون د پوپ، اشاره می‌کند که مبانی ارز دیجیتال BTC بسیار قوی است و نشان می‌دهد که مسیر بعدی بیت‌کوین سفر به 58000 دلار است. لازم به ذکر است که هر دو تحلیلگر بر روی روند صعودی بیت کوین اتفاق نظر دارند. روزهای آینده برای بیت کوین می تواند مراحل مختلفی از پیشرفت به سطوح جدید را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید