ترامپ با افزایش قدرت بیت کوین، جنون سکه های میم را افزایش میدهد

 

به نظر می رسد دونالد ترامپ جدیدترین ستاره دنیای ارزهای دیجیتال است. پس از یک سوء قصد نافرجام در هفته گذشته، بقای نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری باعث رونق اشتها برای دارایی های پرریسک (مانند سهام میم) و افزایش تجارت کریپتو شد. این به این دلیل است که ترامپ ممکن است محبوب وال استریت باشد. سوپراستارهای سیلیکون ولی و بزرگ‌های ارزهای دیجیتال شرط می‌بندند که رئیس‌جمهور سابق و پوپولیست راست‌گرا اکنون برنده خواهد شد – و پول جدی برای این کار صرف می‌کنند.

در نتیجه، به نظر می‌رسد معامله‌گران دارایی‌های دیجیتال تشنه خطرناک‌ترین جنون ارزهای دیجیتال هستند:

میم کوین‌ها. بزرگترین برنده در بازار دارایی های دیجیتال در حال حاضر Popcat مبتنی بر Solana است که طبق داده های CoinGecko، طی هفت روز 79 درصد رشد داشته و اکنون با قیمت 0.9053 دلار معامله می شود. در مرحله بعد، یک توکن دیگر مبتنی بر Solana افزایش یافت: میم محبوب Dogwifhat، که در هفته گذشته 57 درصد افزایش یافته و به 2.51 دلار رسیده است. و Pepe مبتنی بر اتریوم سومین سودآور برتر هفته است که در مدت مشابه 39 درصد رشد داشته است. CoinGecko نشان می دهد که اکنون 0.00001227 دلار قیمت دارد.

در میان توکن‌های اصلی، سولانا – پنجمین سکه دیجیتال بزرگ – نیز جهش قابل‌توجهی داشته است، با اشتهای مجدد معامله‌گران برای ریسک، آن را تا 23 درصد در هفت روز افزایش داده است. رقیب اتریوم اکنون با قیمت 170.05 دلار معامله می شود.

در جاهای دیگر، اتریوم، دومین دارایی دیجیتال بزرگ، ارزش خود را افزایش داده است. این هفته 12 درصد بیشتر از این زمان در هفته گذشته معامله می شود و با قیمت 3504 دلار برای هر سکه وارد آخر هفته شد. پس از اینکه منابع به Decrypt تایید کردند که صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) تا روز سه‌شنبه وارد بورس خواهند شد، روز گذشته Cboe این تاریخ را تأیید کرد.

از دیگر سکه‌ها و توکن‌های برتر، بسیاری از نگاه‌ها به XRP بود که به لطف شایعاتی مبنی بر نزدیک شدن به توافقنامه تسویه حساب با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، غول فین‌تک ریپل لبز، بیش از 18 درصد افزایش یافت و به 0.58 دلار رسید. این یکی از بهترین عملکردهای هفته از بزرگترین دارایی های ارزش بازار است. و بزرگترین سکه دیجیتال، بیت کوین، نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است: به اصطلاح “طلای دیجیتال” طی هفت روز گذشته 15 درصد افزایش یافته است و هفته را با 66570 دلار به پایان رسانده است.

در روز جمعه، با فروکش کردن ترس ها از لیکوئیدی بیت کوین توسط دولت آلمان ، به بالاترین قیمت خود در یک ماه رسید و به 67000 دلار در هر سکه رسید. از آنجایی که ترامپ قرار است هفته آینده در کنفرانس بیت کوین سخنرانی کند، این می تواند به معنای رشد دیگری برای بیت کوین باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید