تحلیل بیت کوین : احتمال کاهش در اواخر هفته

قیمت بیت کوین ممکن است به 70000 دلار نرسد:

صلیب مرگ بیت کوین ممکن است باعث کاهش 10 درصدی دراین آخر هفته شود

قیمت بیت کوین بیش از 5 ماه است که در محدوده ای تثبیت می شود و علیرغم تلاش های متعدد، نتوانسته است به مقاومت حیاتی 70000 دلار برسد. بیت کوین در الگویی تثبیت می شود که علائم مثبتی را نشان نمی دهد. علاوه بر این، قیمت در حال آزمایش حمایت حیاتی است و یک فشار نزولی دیگر می‌تواند سطوح را به سمت چاه نزولی بکشاند.

قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2023 افزایش قابل توجهی داشته است و به یک بهبود سهموی دست یافته است. با این حال، قیمت در طول نیمه اول سال 2024 در یک کانال موازی نزولی معامله شد که امواج نزولی را در سراسر بازارها به گردش درآورده است. اگرچه گاوها به اندازه کافی از قیمت حمایت می کنند، حجم فروش همچنان از آن فراتر می رود و قیمت بیت کوین را تحت تاثیر نزولی بزرگ قرار می دهد.

علاوه بر این، این توکن با رد 70000 دلار مواجه شد که منجر به اصلاح به 64000 دلار شد. عوامل زیادی در سقوط نقش داشتند که نهنگ ها به خوبی از آن استفاده کردند. این باعث شد که قیمت در بازه زمانی روزانه به کمتر از MA حیاتی 200 روزه سقوط کند و نتواند بهبود یابد.  بعدا چطور؟ آیا قیمت بیت کوین هرگز به 70000 دلار خواهد رسید؟ یا برای مدتی بیشتر زیر 65000 دلار محدود می ماند.

یکی از نزولی ترین رویدادها، یعنی صلیب مرگ، در مدت کوتاهی به وقوع می پیوندد، زیرا MA 50 روزه و 200 روزه در آستانه یک متقاطع نزولی است. علاوه بر این، +Di و -Di به موازات یکدیگر می روند و به سمت پایین حرکت می کنند. این نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل زیادی بر رالی دارند و از این رو، انتظار می‌رود روند نزولی جدیدی به زودی آغاز شود.

قیمت بیت کوین در طول بهبود نتوانست از محدوده متوسط ​​کانال موازی بالاتر برود، که باعث شک نسبت به اقدام بعدی قیمت می شود. علاوه بر این، حجم در فواصل زمانی منظم به نفع گاوها و خرس‌ها تغییر می‌کند، که باعث شده قیمت آتی زیر ابرهای مه آلود نگه داشته شود. بنابراین، معامله آخر هفته می تواند بسیار مهم باشد، که ممکن است مسیر را برای اقدام بعدی قیمت ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید