تحلیل ارز چیلیز و دوج کوین

سرمایه گذاران بیت کوین، اتریوم و آلت کوین ها را برای حرکت قیمت ها زیر نظر دارند

 

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله 69330 دلار معامله می شود و اتریوم در حدود 3800 دلار در نوسان است.

در یکشنبه ای نسبتا آرام برای سرمایه گذاران، CHZ توجه ها را به خود جلب می کند. در میان آلتکوین های محبوب، چیلیز با افزایش 15 درصدی به روز خود ادامه می دهد. بنابراین، پیش‌بینی قیمت فعلی DOGE و چیلیز (CHZ) چیست؟

پیش بینی قیمت چیلیز  (CHZ)

در آخرین ارزیابی خود از CHZ Coin، اشاره کردیم که شکست در منطقه 0.123 دلار می تواند حرکت صعودی بلندپروازانه جدیدی را آغاز کند. با به‌روزرسانی اخیر شبکه ، ارز چیلیز که با تاخیر به افزایش BTC پاسخ داد، اکنون آن تاخیر را جبران می‌کند.

خبر خوب این است که اگر قیمتی که توانسته است حتی زمانی که بیت کوین برای مدت طولانی ضعیف شده است قوی بماند، همان حرکات را تکرار کند، می تواند خریداران را به سمت قله های بالای 0.2 دلار جذب کند.

ارز دیجیتال چیلیز داستان متفاوتی در زمینه بلاک چین نوشت و تقریباً این حوزه را در انحصار خود درآورد. بسیاری از باشگاه های بزرگ فوتبال (به ویژه) با چیلیز زیر چتر Socios شریک شدند. چیلیز با ادعای اینکه بلاک چین دنیای ورزش است، شبکه خود را راه اندازی کرد.

پتانسیل این ارز فوق العاده است، شرکا قوی هستند و چیلیز جاه طلب است. با این حال، هیچکدام از اینها به این معنی نیست که معامله گران قطعاً قیمت توکن را به بالاترین حد خود در طول تاریخ خواهند رساند.

سطح 0.14 دلار یک نقطه شکست مهم است و ممکن است امروز یا فردا با تلاشی بالقوه شاهد شکسته شدن این سطح باشیم. سپس پیک های جدید بالای 0.163 دلار در دستور کار قرار خواهند گرفت. در سناریوی مخالف، این خطر وجود دارد که قیمت چیلیز در صورت بسته شدن به زیر 0.132 دلار به مناطق 0.123 دلار و 0.114 دلار بازگردد.

دوج کوین (DOGE)

کابوسو (سگ نماد دوج کوین)درگذشت و ایلان ماسک پستی به یاد او گذاشت. با این حال، ما شاهد حرکت گسترده ای در قیمت دوج کوین نبودیم. این پست شیطنت آمیز این میلیاردر از سگی، که طلسم Dogecoin است، تأیید می کند که او ممکن است تا حد زیادی از رمزارزها کناره گیری نکرده باشد.
با این حال، ماسک مانند گذشته به ارزهای دیجیتال اهمیت نمی دهد. بسته شدن بالای 0.166 دلار مثبت است و اگر بتوان 0.177 دلار را به حمایت تبدیل کرد، DOGE می تواند به سمت قله های چشمگیرتر حرکت کند. در حال حاضر، چشم انداز مثبت است و به نظر می رسد نوسان مثبت در قیمت اتریوم در اینجا حمایت کننده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید