تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم و چشم انداز بازار

 

قیمت اتریوم برای رسیدن به قله های جدید پس از یک دوره افزایش مداوم مشکل دارد. با وجود این، تحلیلگران چندین سطح حمایت را ذکر کرده اند که می تواند از سقوط بیشتر به اصطلاح پادشاه آلت کوین ها جلوگیری کند. بنابراین، در دوره آینده برای اتریوم که در زمان نگارش مقاله با قیمت 2241 دلار معامله می شود، چه انتظاری می رود؟ با هم بررسی کنیم

تجزیه و تحلیل نمودار اتریوم

در نمودار روزانه، اتریوم از زمانی که از میانگین متحرک 200 روزه عبور کرد و کانال نزولی گسترده ای را پشت سر گذاشت، به صعود خود ادامه داد. در حالی که اتریوم بالای سطح 2000 دلار معامله می شود، در مرحله تثبیت زیر سطح 2400 دلار است و هنوز از این سطوح فراتر نرفته است.

شاخص قدرت نسبی نیز در زمان نگارش مقاله در اطراف سطح 50 قرار دارد که نشان دهنده تعادل در مومنتوم است. به طور خلاصه، حرکت کوتاه مدت قیمت تا حد زیادی به این بستگی دارد که آیا پادشاه آلتکوین ها به زیر سطح 2000 دلار سقوط کند یا با موفقیت از سطح 2400 دلار عبور کند تا منطقه مقاومت 2700 دلاری را هدف قرار دهد.

 

تحلیل 4 ساعته نمودار اتریوم

 

با نگاهی به نمودار 4 ساعته، قابل توجه است که قیمت در یک ماه گذشته بین 2100 تا 2400 دلار در نوسان بوده است. به دنبال کاهش شدید اخیر به سمت منطقه قدیمی، قیمت اتریوم بهبود یافته و در این منطقه به تثبیت ادامه می‌دهد.

 

داده های قابل توجه در مورد اتریوم

اتریوم در ماه های اخیر وارد روند صعودی قابل توجهی شده است و از زیر 1000 دلار به بالای 2400 دلار رسیده است. در حال حاضر، قیمت در مورد مسیر آینده خود عدم اطمینان را نشان می دهد و باعث می شود نگاه دقیق تری به احساسات بازار آتی برای داده های مرتبط داشته باشیم.

نمودار ارائه شده، داده های بهره باز را در همه صرافی ها با شمارش تعداد قراردادهای آتی باز بدون توجه به جهت تجارت نشان می دهد. مقادیر بالاتر نشان دهنده اعتماد به روند در میان معامله گران آتی است، در حالی که مقادیر پایین تر نشان دهنده عدم اطمینان است. علاوه بر این، افزایش بهره باز با افزایش نوسان قیمت و احتمال بالاتر سطوح انحلال همراه است.

در حالی که قیمت در روند صعودی قرار داشت، موقعیت های باز به طور مداوم افزایش یافت که نشان دهنده تمایل بازار صعودی است. با این حال، مرحله تثبیت افقی اخیر با کاهش قابل توجهی در موقعیت های باز همزمان شد. این وضعیت می تواند نشان دهد که بسیاری از موقعیت های خرید تسویه شده اند و به بازار آتی سالم اشاره می کند و به طور بالقوه راه را برای یک روند جدید هموار می کند. با این حال، جهت روند آینده نامشخص است.

دیدگاهتان را بنویسید