تاثیر نوسان بیت کوین بر قیمت آلت کوین ها

بیت کوین بر نوسانات بازار آلتکوین تأثیر می گذارد

قیمت بیت کوین حدود 56800 دلار باقی مانده، اما تلاش های صعودی به راحتی با انتقال بیت کوین دولت آلمان خراب شد. این نوسانات که باعث ایجاد نتایج آزاردهنده برای آلتکوین ها می شود، باعث از دست دادن سطوح پشتیبانی قابل توجهی شده است.

بنابراین، سطوح کلیدی جدید برای TON، DOGE، و ADA Coin چیست؟ در این مرحله چه چیزی در انتظار سرمایه گذاران است؟

 

پیش بینی ارز دیجیتال TON

قیمت این توکن که بین 6.77 دلار و 8.29 دلار باقی مانده است، اکنون بیشتر تحت کنترل BTC است. انگیزه واگرایی مثبت در بین سرمایه گذاران ضعیف می شود. اگرچه در 5 ژوئیه شروع به بهبود از پایین کرد، فروش قوی 7.42 دلار وضعیت را معکوس کرد. سرمایه‌گذارانی که ریسک‌های کوتاه‌مدت را می‌بینند و از سود کمتر راضی هستند، می‌توانند راحت‌تر به فروش روی بیاورند..

حمایت های 6.77 دلار و 6.36 دلار برای تلاش های صعودی احتمالی جدید، به ویژه برای روند صعودی مهم هستند. EMA20 با 7.42 دلار همچنان منطقه ای است که رالی در آن شتاب می گیرد یا معکوس می شود.

پیش بینی قیمت DOGE

اگرچه DOGE تلاشی نزدیک به 0.11 دلار انجام داد، اما در زمان نوشتن این مطلب 0.107 دلار باقی مانده بود. وضعیت قیمت بیت کوین نگرانی سرمایه گذاران را معنادار می کند. سطح 0.12 دلار نقطه شکست خواهد بود و قیمت حتی به آن نزدیک نشده است. فروش ادامه دار توسط خرس ها می تواند تا 0.08 دلار با از دست دادن حمایت 0.1 دلار ادامه یابد. در فروش بیشتر، ریسک 0.06 دلار وجود دارد.

اگر از نقطه شکست در 0.12 دلار فراتر رود، یک منطقه صعود جدید تا 0.14 دلار تشکیل می شود. آلمان در چند ساعت گذشته به نقل و انتقالات ادامه می دهد و اگر فروش در آنجا پایان یابد (احتمالاً حداکثر ظرف 1-2 هفته)، و MTGOX روند بازگشت سریع را انجام ندهد، ممکن است بازار با حمایت فدرال رزرو به میانگین خوش بینی لازم برای افزایش برسد.

 

پیش بینی سکه ADA

قیمت، که در کانال نزولی تشکیل شده ضعیف تر شده است، در تلاش‌های بازیابی با فروش مواجه می‌شود. میانگین‌های متحرک تمایل به پایین رفتن دارند، قیمت در کانال نزولی قرار دارد و تنها خبر خوب واگرایی مثبت در RSI است. اگر یک شکست در بالای این کانال آغاز شود، ممکن است یک افزایش قوی و سناریویی که سطوح بالاتری به عنوان حمایت حفظ می‌شود، وارد عمل شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید