بیت کوین پس از چهار هفته سود برای بسته شدن اولین شمع قرمز هفتگی آماده می شود

بیت کوین در حال آماده شدن برای بستن اولین شمع قرمز هفتگی خود پس از یک سری افزایش چهار هفته ای است. بیت کوین در حال حاضر در قیمت  36000 دلار نگه داشته شده است که برای جلوگیری از اصلاح عمیق تر مهم است. بنابراین، چه تحولاتی بر بازارهای ارزهای دیجیتال در 7 روز آینده تأثیر خواهد گذاشت؟

تحولات هفته بازار ارزهای دیجیتال

مانند هر هفته، امروز نیز در مورد تحولات مهم هفته بحث خواهیم کرد. تحولات اخیر در حوزه کلان برای کریپتو مثبت بود، اما کسب سود غالب، مانع از ادامه روند صعودی شد. با این حال، می دانیم که تحولات تاخیری که تاثیر مثبت/منفی بر قیمت خواهند داشت، قیمت ها را نیز دچار نوسان می کند. حالا بیایید نگاهی بیندازیم به اتفاقاتی که از دوشنبه، ۲۰ نوامبر رخ خواهد داد.

 ۲۰ نوامبر، دوشنبه

ساعت۰۸:۰۰ سخنرانی فیلیپ لین درباره سیاست پولی /بانکی

 ۲۱ نوامبر، سه شنبه

BLUR اعلامیه مهمی را اعلام خواهد کرد.

22 نوامبر، چهارشنبه

ساعت ۱۶:۳۰ اعلام نرخ بیکاری (انتظار: ۲۲۵ هزار،  قبلی: ۲۳۱ هزار)

باز کردن رمز شناسه (۴.۶۹ میلیون دلار)

۲۲:۰۰ صورتجلسه فدرال رزرو

 ۲۳ نوامبر، پنجشنبه

تعطیلات ایالات متحده

تصمیم نرخ بهره CBRT (انتظارات: %۳۷.۵  قبلی: %۳۵)

 ۲۴ نوامبر، جمعه

۱۷:۴۵ PMI تولید ایالات متحده (انتظار: ۴۹.۸ قبلی: ۵۰)

۱۷:۴۵ PMI خدمات ایالات متحده (انتظار: ۵۰.۳ قبلی: ۵۰.۶)

آنلاک کردن آواکس (200 میلیون دلار)

جزئیات مهم

هفته ای بسیار پرتنش در جبهه کلان نخواهیم داشت. به نظر می رسد صورتجلسه فدرال رزرو، مهمترین رویداد هفته باشد. علیرغم کاهش تورم، پاول محتاط است، اما دقایق اولین جایی خواهد بود که سیگنال های کاهش نرخ بهره را مشاهده خواهیم کرد. بنابراین، در روز چهارشنبه با خطر نوسان مواجه هستیم.

آنلاک کردن مورد انتظار برای توکن  AVAX در راه است. پس از فراتر رفتن از ۲۱ دلار، می‌توانیم شاهد وحشت ناشی از کسب سود باشیم که باعث بازگشایی توکن می‌شود. یا ممکن است تیم با یک اعلامیه مهم راهی برای مقابله با فشار فروش با ایجاد تقاضای جدید پیدا کند؟

داده های PMI به اندازه قبل حساس نیست و تصمیم نرخ بهره CBRT روز پنجشنبه اعلام خواهد شد.

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای رمزنگاری شده بسیار پرنوسان هستند و بنابراین خطراتی را به همراه دارند و باید قبل از انجام معاملات تحقیقات خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید