بیت کوین در حال شکل گیری الگوی صعودی «عظیم» است

بیت کوین در حال شکل گیری الگوی صعودی «عظیم» در حالی که معامله گران به ۸۵ هزار دلار چشم دوخته اند

الگوی صعودی بیت کوین در نمودار به معامله گران کریپتو سیگنال می دهد که قیمت بالقوه 25 درصد نسبت به سطح فعلی آن افزایش می یابد.

قیمت بیت کوین در حالی که نزدیک به بالاترین رکورد خود در سال 2021 باقی مانده است، در حال شکل گیری یک الگوی صعودی است و معامله گران امیدوار منتظر قیمت هدف بعدی 85000 دلار هستند. جِل، معامله گر رمزارز با نام مستعار، در پستی در ۲۶ ژوئیه X نوشت: «بیت کوین یک زاویه گسترده نزولی عظیم را درست در حول و حوش اوج های چرخه قبلی تشکیل داده است. قیمت بیت کوین دنباله‌ای از اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها را تشکیل می‌دهد، با افزایش شکاف با کاهش، با انتظار تغییر روند صعودی.

به نظر می رسد قیمت مشتاق یک شکست است – و زمانی که این اتفاق افتاد، من انتظار دارم که این حرکت تیز باشد. هدف اول، 85000 دلار است، که حدود 15 درصد بالاتر از بالاترین قیمت فعلی بیت کوین 73679 دلار است که در ماه مارس به آن رسید. بر اساس داده های CoinMarketCap، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 67908 دلار معامله می شود که نسبت به 26 جولای 2.61 درصد افزایش یافته است. حرکت به 85000 دلار نشان‌دهنده افزایش 25 درصدی قیمت است – افزایشی که در 21 جولای مشاهده شد، زمانی که بیت‌کوین از افت به زیر سطوح بحرانی برگشت و از 55854 دلار در جولای به 68181 دلار بازگشت.

سطح بحرانی بعدی برای معامله گران بیت کوین به 69000 دلار می رسد که بالاترین رکورد قبلی آن در نوامبر 2021 بود. طبق داده های CoinGlass، یک پله به 69000 دلار، 929.65 میلیون دلار در موقعیت های فروش بیت کوین را از بین می برد. Emperor تاجر کریپتو با نام مستعار اضافه کرد: “ما هنوز در محدوده بزرگتری هستیم و بهتر است فرض کنیم هرچه به سطح 72000 دلار نزدیکتر شویم می توانیم مقاومت پیدا کنیم.”

این گمانه زنی پس از آن صورت گرفت که اخیراً کوین تلگراف گزارش داد که بیت کوین بیشتر ضررهای خود را از 25 جولای جبران کرده است، زیرا معامله گران منتظرند ببینند وقتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل، تنسی روی صحنه می رود، چه اتفاقی می افتد.

مارکوس تیلن، مدیرعامل 10x Research در یادداشتی از تحلیلگران در 25 جولای نوشت: هیچ کس نمی خواهد بیت کوین را تا آخر هفته بفروشد. تیلن توضیح داد که انتظارات زیادی وجود دارد که اگر ترامپ در ماه نوامبر به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود، برنامه های خود را برای ذخیره استراتژیک بیت کوین در کنفرانس بیت کوین در 27 جولای اعلام کند. تیلن معتقد است که معامله گران آینده از گرفتن موقعیت های فروش بیت کوین خودداری می کنند زیرا می ترسند قیمت آن افزایش یابد. تیلن به کوین تلگراف گفت: «زیرا اگر ترامپ یک ذخیره استراتژیک را اعلام کند، بیت کوین شکاف بیشتری خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید