بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید: Dymension، ENS، Pendle

 

اکثر ارزهای دیجیتال در روز سه‌شنبه در حال افزایش هستند، اما تا حد زیادی در محدوده‌های اخیر باقی می‌مانند زیرا سرمایه‌گذاران نظرات جدید سیاست‌گذاران فدرال رزرو را زیر نظر دارند، سیاست‌گذاران فدرال رزرو همچنان به کاهش نرخ بهره در اواخر امسال اشاره می‌کنند تا زمانی که تورم کاهش پیدا کند، در حالی که Dymension (DYM)، سرویس نام اتریوم (ENS) ) و Pendle (PENDLE) بزرگترین سودآوران در 24 ساعت گذشته هستند و احتمالاً بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر هستند.

 

بیت کوین (BTC) طبق آمار CoinMarketCap در 24 ساعت 1% افزایش یافت و تا 43000 دلار معامله شد.

در همین حال، اتریوم (ETH)، آخرین بار حدود 2.5٪ و بالاتر از 2350 دلار افزایش یافت.

بازارهای رمزارز همچنان به نظارت بر موضوعاتی مانند جریان‌ها به ویژه  ETFهای بیت‌کوین که اخیراً راه‌اندازی شده‌اند و تورم ایالات متحده، ادامه می‌دهند.

داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده برای انتشاردرسه شنبه آینده تنظیم شده است. این مورد به خوبی می تواند کاتالیزور اصلی بعدی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد.

گاوهای بیت کوین امیدوارند که شرط بندی ها مبنی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اواخر سال جاری ، جریان ETF بیت کوین و هاوینگ آتی بیت کوین ، بتواند حرکت صعودی را به قیمت تزریق کند و بیت کوین بتواند بالاترین قیمت های اخیر 49000 دلاری خود را دوباره آزمایش کند.

ماه های آینده اما با توجه به اینکه رمزارزهای اصلی در حال حاضر در محدوده های اخیر گیر کرده اند، سرمایه گذارانی که به دنبال شانس بهتری برای سودهای کوتاه مدت هستند، به دنبال منحنی ریسک کریپتو هستند.

در اینجا برخی از آلت کوین های کمتر شناخته شده با بهترین عملکرد را آورده ایم که می توانند بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر باشند.

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر

 Dymension (DYM)

یک بلاک چین به‌اصطلاح ماژولار به نام Dymension (DYM) که به‌تازگی راه‌اندازی شده است، بهترین عملکرد را در بین ۱۰۰ رمزارز برتر روز سه‌شنبه دارد. این آمارطبق CoinMarketCap است که سود ۲۴ ساعته Dymension را در حدود ۲۵ درصد نشان می‌دهد.

این ارز دیجیتال قبلاً توانسته است ارزش بازاری در حدود 730 میلیون دلار به دست آورد. اما تبلیغات مداوم در مورد سکه می تواند به سرعت آن را به وضعیت ارز یونیکورن برساند. یونیکورن یک ارز دیجیتال با ارزش بازار بیش از یک میلیارد دلار است.

 

سرویس نام اتریوم (ENS)

سرویس نام اتریوم (ENS) پس از جهش خود در روز دوشنبه به روند صعودی خود ادامه می دهد. آخرین معامله نزدیک به 22.50 دلار، ENS 13 درصد در 24 ساعت و بیش از 25 درصد در این هفته افزایش یافته است.

به نظر می رسد که این ارز دیجیتال شانسی برای آزمایش مجدد بالاترین قیمت خود در ژانویه در 27.50 دلار دارد.

با توجه به پتانسیل سودهای نزدیک به 20٪، ENS می تواند بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر باشد.

پندل (PENDLE)

ارز دیجیتال دیگری که حرکت صعودی قوی را حفظ می کند، Pendle (PENDLE) است.

Pendle می تواند در 24 ساعت حدود 10٪ افزایش یابد و می تواند یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید باشد. PENDLE قبلاً توانسته است بیش از 200٪ در سال 2024 سود کند. اما با ارزش بازاری که هنوز کمتر از 800 میلیون دلار است، فضای زیادی برای افزایش بیشتر وجود دارد.

Pendle پروتکلی است که توکن سازی و تجارت بازدهی(yeild) آینده را امکان پذیر می کند.

از آنجایی که توکن سازی دارایی های دنیای واقعی (RWA) در کریپتو رشد می کند – نسخه توکن شده اوراق قرضه دولتی ایالات متحده با بازده شروع به جذب می کند و پروتکل هایی مانند Pendle بسیار محبوب می شوند.

به عنوان مثال، جهانی را تصور کنید که در آن اوراق قرضه دولتی ایالات متحده به ارزش 100 میلیارد دلار توکن شده است. تقاضای زیادی برای معامله بازدهی این دارایی ها وجود خواهد داشت. اگر Pendle پروتکل اصلی باشد، ارزش بازار آن به راحتی می تواند 10 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

جایگزین های رمزارزی که باید در نظر بگیرید

تمام سکه های فوق به سرمایه گذاران بالقوه فرصتی عالی برای کسب 10 برابر سود می دهد. اما، برای کسانی که به دنبال احتمال بهتری برای سودهای کوتاه مدت هستند، یک استراتژی سرمایه گذاری با ریسک بالا و پاداش بالا، مشارکت در پیش فروش رمزارز است.

اینجا جایی است که سرمایه‌گذاران توکن‌های پروژه‌های رمزنگاری نوپا را می‌خرند تا به تأمین مالی توسعه آن‌ها کمک کنند. این توکن‌ها تقریباً همیشه ارزان فروخته می‌شوند و سابقه طولانی پیش‌فروشی وجود دارد که سودهای نمایی عظیمی را برای سرمایه‌گذاران اولیه به ارمغان می‌آورد.

بسیاری از این پروژه‌ها تیم‌های فوق‌العاده‌ای در پشت خود دارند و چشم‌اندازی عالی برای ارائه یک برنامه/پلتفرم رمزنگاری انقلابی دارند. اگر یک سرمایه‌گذار بتواند چنین پروژه‌هایی را شناسایی کند، ریسک / پاداش سرمایه‌گذاری پیش‌فروش آن‌ها بسیار خوب است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید