بررسی وضعیت کاردانو (ADA) در مارکت

در حالی که پیشرفت‌ها در مورد بسیاری از آلت‌کوین‌ها در بازار رخ می‌دهد، از سوی دیگر، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران توجه خود را به آلت‌کوین‌های قدیمی‌تر بازار معطوف کرده‌اند. برخی آلتکوین‌ها که سال‌ها در بازار هستند و علیرغم حجم بالای بازارشان، سرمایه‌گذاران خود را به طور کامل راضی نکرده‌اند، همچنان سؤالاتی را درباره زمان شروع حرکت قیمت‌ها مطرح می‌کنند.

وضعیت فعلی کاردانو (ADA)

کاردانو(ADA) به دلیل عملکرد بهتر خود در مقایسه با سایر توکن‌های موجود در بازار طی چند هفته گذشته توجهات را به خود جلب کرده است.
در نتیجه حرکت خوب قیمت، سرمایه‌گذارانی که فکر می‌کنند این وضعیت ممکن است محدود باشد، باعث افزایش تعداد موقعیت‌های فروش در مقابل ADA شده‌اند. در 12 ساعت گذشته، ADA سومین آلتکوین در بین تمام ارزهای دیجیتال بوده است که موقعیت فروش داشته است.
کاهش قیمت ADA در 27 مارس رخ داد. پس از آزمایش سطح 0.6700 دلار، این روند بارزتر شد. سپس قیمت 35 درصد کاهش یافت و به‌عنوان بخشی از رکود، سطوح پایین‌تر و اوج‌های پایین‌تر به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافت. در چند هفته گذشته، هیچ نشانه ای از تغییر در سمت ADA مشاهده نشده است. کاهش قابل توجه در شاخص CMF (Chaikin Money Flow) نیز مشهود بود. کاهش ارزش CMF نشان دهنده تضعیف جریان های پولی به ADA است.
از سوی دیگر، مقدار RSI (شاخص قدرت نسبی) برای ADA نیز به زیر 36 رسید که نشان دهنده کاهش قابل توجه حرکت صعودی در اطراف ADA است.

ظهور ADA در فعالیت اجتماعی

در بعد اجتماعی، همه چیز برای ADA مثبت به نظر می رسید. حجم اجتماعی ADA در ماه گذشته با وجود کاهش، ثبات خود را حفظ کرد که نشان دهنده علاقه به توکن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. همچنین افزایش قابل توجهی در احساسات وزنی در اطراف ADA مشاهده شد که نظرات مثبت بیشتری نسبت به نظرات منفی در شاخص ها منعکس شد.
علاقه ADA به رسانه های اجتماعی می تواند نقش مهمی در چرخش مثبت قیمت در آینده داشته باشد.

اکنون قیمت ADA چقدر است؟

با نگاهی به آخرین ظاهر توکن، با وجود افت قیمت، تعداد سرمایه گذاران ADA افزایش محسوسی داشت.
افزایش سرمایه گذاران ADA به ایده هایی در مورد شکل گیری علاقه سرمایه گذاران فردی به توکن ADA منجر شده است. با این حال، سود نوظهور به اندازه کافی قابل توجه نبود تا قیمت ADA را به سمت بالا حرکت دهد. کاهش قابل توجهی نیز در پروتکل کاردانو طی 30 روز گذشته رخ داده است. تعداد تراکنش های روزانه در شبکه از 90000 به 45000 کاهش یافت. به همین ترتیب، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در حال تراکنش در شبکه نیز از 70000 به 29000 کاهش یافت.در زمان نگارش این مطلب، کاردانو (ADA) در منطقه 0.439 دلاری پس از کاهش 2 درصدی معامله می شود.

دیدگاهتان را بنویسید