ایردراپ بزرگ همستر کامبت ،تنها 43 درصد واجد شرایط دارد

فقط 43 درصد از کاربران برای فصل 1 ایردراپ Hamster Kombat واجد شرایط بودند

تیم سازنده بازی محبوب کلیک کننده تلگرام همستر کامبت جزئیات فصل اول ایردراپ آن را فاش کرد و گفت که 60 میلیارد توکن برای کاربران واجد شرایط ارسال خواهد شد.  در اطلاعیه ای که در X منتشر شد، تیم همستر کامبت اعلام کرد که 75 میلیارد توکن از 100 میلیارد همستر کمبت (HMSTR) برای این پروژه به اعضای جامعه خود اختصاص داده شده است.

تیم فاش کرد که 60 درصد از کل عرضه توکن‌ها پس از فصل اول پخش خواهد شد و 15 درصد باقیمانده در طول فصل دوم بازی کلیکر توزیع خواهد شد.  از 60 میلیارد توکن اولیه که قرار است توزیع شود، کاربران واجد شرایط می توانند 88.75 درصد از تخصیص خود را بلافاصله دریافت کنند، در حالی که 11.25 درصد باقیمانده 10 ماه پس از فهرست شدن توکن در صرافی ها تخصیص داده می شود و در دسترس قرار می گیرد. این بدان معناست که حدود 53.25 میلیارد توکن فوراً در اختیار کاربران قرار می گیرد، در حالی که 6.75 میلیارد توکن 10 ماه پس از لیست منتشر می شود.

بیش از 131 میلیون کاربر واجد شرایط airdrop هستند

همستر کامبت یکی از سریع ترین بازی های در حال رشد در فضای وب 3 است. در 81 روز اول، بازی کلیکی تلگرام در فضای مجازی منتشر شد و 239 میلیون کاربر را به ثبت رساند. پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، با توجه به بسیاری از کاربرانی که تازه وارد رمزنگاری شده‌اند، می‌گوید موفقیت این بازی می‌تواند با استفاده از میلیون‌ها نفر در کریپتو، به پذیرش Web3 کمک کند.  در حالی که بازی به خود می بالد که از 300 میلیون کاربر فراتر رفته است، تیم همستر کمبت همچنین گفت که تنها 131 میلیون کاربر واجد شرایط دریافت ایردراپ آن در 26 سپتامبر هستند که به این معنی است که تنها 43 درصد از کل تعداد کاربران آن توکن ها را دریافت خواهند کرد. این تیم افزود که 2.3 میلیون کاربر را به دلیل تقلب ممنوع کرده است.

 

بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو؟

در 30 جولای، بنیاد همستر، ایردراپ آتی خود را به عنوان “بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو” توصیف کرد. این تیم گفت که بیشتر حجم به بازیکنان اختصاص خواهد یافت، در حالی که بقیه برای نقدینگی، مشارکت در اکوسیستم، کمک های مالی، جوخه های پاداش و موارد دیگر خواهد بود.

در 12 اوت، تیم اعلام کرد که پیشنهادات شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر را رد کرده است. این بدان معناست که هیچ سرمایه گذاری اولیه در توکن وجود نخواهد داشت و فقط بازار ارزش آن را تعیین می کند. در یک اعلامیه، تیم گفت که “هیچ فشار فروش اضافی وجود ندارد” و افزود که ارزش توکن های HMSTR بر اساس تقاضا، عرضه و منافع جامعه تعیین می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید