افزایش احتمال پیروزی کامالا هریس و سقوط بیت کوین

برنشتاین: کمپین کامالا هریس ممکن است بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد

بر اساس گزارش برنشتاین، افزایش احتمال پیروزی کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به طور بالقوه بر کاهش اخیر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد.

بر اساس گزارش برنشتاین، افزایش احتمال پیروزی کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به طور بالقوه بر کاهش اخیر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد. با توجه به رویکرد محتاطانه حزب دموکرات در قبال دارایی های دیجیتال و موضع نامشخص هریس در قبال مقررات، تحلیلگران پیشنهاد می کنند که پیروزی هریس در انتخابات می تواند نشانه روندهای نزولی برای ارزهای دیجیتال باشد.

با کناره گیری رئیس جمهور جو بایدن برای حمایت از معاون رئیس جمهور، شانس هریس در نظرسنجی ها و پلتفرم پیش بینی بازارهای ارز دیجیتال Polymarket که در چرخه انتخابات فعلی ایالات متحده محبوبیت پیدا کرده است، افزایش یافته است.

اخیراً، هریس با 52 درصد احتمال پیروزی در انتخابات در مقایسه با ترامپ 46 درصد در رقابت پیشی گرفته است. برعکس، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان، طرفدار رمزارزها ظاهر شده است و او را در میان برخی از سرمایه گذاران محبوب کرده است.

وعده های انتخاباتی ترامپ شامل سیاست های مطلوب برای بیت کوین، نوآوری در رمزارز و حتی ذخیره بالقوه ملی بیت کوین است. این تغییر از موضع انتقادی قبلی او در مورد ارزهای دیجیتال با هدف جذب رأی دهندگان ارزهای دیجیتال است.

گزارش تحلیلگران برنشتاین، گوتام چوگانی، ماهیکا ساپرا و سانسکار چیندالیا نشان می‌دهد که پیروزی ترامپ برای بازار کریپتو صعودی تلقی می‌شود، در حالی که پیروزی هریس می‌تواند اثر معکوس داشته باشد. دسترسی ترامپ به شرکت‌های ارز دیجیتال و ماینرها در تضاد با تفسیر محدود هریس در مورد صنعت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید