اصلاح شکایت SEC علیه صرافی بایننس

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قصد خود را برای اصلاح شکایت اولیه خود علیه صرافی ارزهای دیجیتال اعلام کرده است.

SEC قصد دارد شکایت علیه Binance را با تعریف مجدد بالقوه اوراق بهادار دارایی های رمزنگاری شده اصلاح کند.

این تغییر می‌تواند طبقه‌بندی برخی از دارایی‌های رمزنگاری شده را به عنوان اوراق بهادار بازتعریف کند، و به طور خاص بر استدلال آنچه SEC آن را «اوراق دارایی رمزنگاری شخص ثالث» می‌نامد، متمرکز شود.

درخواست SEC برای اجازه اصلاح شکایت به این معنی است که از دادگاه اجازه می‌خواهد تا پرونده اولیه خود را اصلاح کند. انتظار می‌رود این اصلاحیه شامل جزئیات و شواهد بیشتری در مورد توکن‌های رمزنگاری شخص ثالث باشد که قبلاً به عنوان اوراق بهادار در دادخواست شناسایی شده‌اند، مانند SOL، ADA، MATIC، FIL، ATOM، SAND، MANA، ALGO، AXS و COTI.

این تغییر نشان می‌دهد که SEC قصد دارد با ارائه اطلاعات و استدلال‌های اساسی‌تر درباره این توکن‌ها، ادعای خود را علیه Binance تقویت کند.

در نتیجه، دادگاه در حال حاضر ملزم به صدور حکم در مورد کفایت ادعاهای اولیه SEC در مورد این توکن ها نخواهد بود. بیانیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار نشان می دهد که قصد دارد پرونده جامع تری را تشکیل دهد و به طور بالقوه به مشکلاتی که در اثبات ادعاهای خود با شکایت اصلی با آن مواجه بود رسیدگی کند.

تلاش‌های SEC برای اصلاح استدلال‌های خود و تقویت ادعای خود نشان می‌دهد که تنظیم‌کننده متعهد به ایجاد تعاریف و مقررات واضح‌تر در مورد دارایی‌های کریپتو است که می‌تواند پیامدهای مهمی برای بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید