ادغام توکن های FET، AGIX و OCEAN

تاریخ ادغام توکن های FET، AGIX و OCEAN اعلام شد!

توکن ASI چگونه خواهد بود؟

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی مانند Fetch.ai (FET)، SingularityNET و OceanProtocol اعلام کردند که قصد دارند تا ژوئن 2024 ادغام شوند و اتحاد ابرهوش مصنوعی (ASI) را تکمیل کنند.

با این ادغام ، توکن های بومی پروتکل های متمرکز بر هوش مصنوعی را تحت توکن ASI با عرضه کل 2.63 میلیارد توکن ترکیب می کند.

این حرکت ASI را به عنوان بزرگترین شبکه غیرمتمرکز منبع باز صنعت هوش مصنوعی قرار می دهد. از 29 می، ارزش بازار توکن جدید 5.8 میلیارد دلار است.

دارندگان توکن FET می توانند تا 11 ژوئن از طریق یک توافق نامه به توکن ASI مهاجرت کنند. به طور مشابه، دارندگان توکن های AGIX و OCEAN پروتکل می توانند توکن های خود را تا 13 ژوئن مبادله کنند.

از 11 ژوئن، FET با عرضه 2.63 میلیارد توکن به ASI تغییر نام خواهد داد. دارندگان توکن می توانند مبادله FET های خود را با توکن های ASI جدید با نسبت 1:1 آغاز کنند.

دارندگان توکن AGIX می توانند آنها را از طریق یک پل امن با نرخ تبدیل 0.433226:1 به ASI منتقل کنند. همانند AGIX، کاربران می توانند توکن های OCEAN را از طریق پل با نرخ تبدیل 0.433226:1 به ASI منتقل کنند.

ادغام سه ماه پس از پیشنهاد اولیه تکمیل خواهد شد. این ادغام برای تقویت رشد هوش مصنوعی، تسریع سرمایه‌گذاری‌های هوش عمومی مصنوعی (AGI) و تضعیف سلطه شرکت‌های فناوری بزرگ در توسعه و تجاری‌سازی فناوری هوش مصنوعی طراحی شده است.

هدف از این ادغام تسریع مقیاس‌پذیری زیرساخت‌های هوش مصنوعی غیرمتمرکز، ایجاد یک اکوسیستم هوش مصنوعی باز و مقیاس‌پذیر با استفاده از بلاک چین برای توسعه و استقرار هوش مصنوعی اخلاقی و قابل اعتماد است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید