اخبار امروز ریپل : آنلاک 1.5 میلیارد دلاری توکن XRP

اخبار امروز XRP: ریپل پیشتاز 1.5 میلیارد دلار رمزگشایی رمز ارز در ماه آگوست است

ماه آگوست در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یک ماه برجسته برای بازگشایی توکن های رمزنگاری است، با نزدیک به 1.5 میلیارد دلار توکن که قرار است وارد بازار شود. پیشرو این بازگشایی ارز Ripple است که 1 میلیارد توکن XRP به ارزش 609 میلیون دلار را در 1 آگوست باز می کند.

در اولین روز هر ماه  گزارش اخیر از Token Unlocks، پلتفرمی که از نزدیک بر انتشار توکن‌ها نظارت می‌کند، نشان داد که آگوست شاهد رویدادهای قفل‌گشایی قابل توجهی برای توکن‌های اصلی مانند SUI، dYdX، Avalanche، Wormhole و موارد دیگر است.

از چه چیزی باید آگاه باشید؟

همراه با ریپل در انتشار توکن های مهم، Avalanche و Wormhole می پیوندند که با هم توکن هایی به ارزش 449 میلیون دلار به بازار اضافه می کنند. در 3 آگوست، Wormhole 600 میلیون توکن W منتشر خواهد کرد که 33.3 درصد از عرضه در گردش آن را تشکیل می دهد و ارزش آن 180.5 میلیون دلار است.

اواخر ماه، در 20 آگوست، Avalanche 9.4 میلیون توکن AVAX به ارزش 268 میلیون دلار را باز خواهد کرد که معادل 2.4٪ از عرضه در گردش آن است. اوایل آگوست از Sui، dYdX و ZetaChain باز می شود در روز اول آگوست، بازگشایی های قابل توجهی از چندین پروژه دیگر نیز خواهید دید.

Sui 64 میلیون توکن به ارزش 50 میلیون دلار منتشر می کند، dYdX 8.33 میلیون توکن به ارزش نزدیک به 11 میلیون دلار را باز می کند و ZetaChain 53.9 میلیون توکن به ارزش حدود 34.5 میلیون دلار را به بازار اضافه می کند.

در طول ماه آگوست، دیگر آنلاک‌های مهم شامل ImmutableX در 9 آگوست است که 32.5 میلیون توکن به ارزش 49 میلیون دلار منتشر کرد. Aptos در 12 آگوست که 80 میلیون دلار توکن APT منتشر کرد. و The Sandbox در 14 آگوست که 69 میلیون دلار توکن SAND منتشر کردند.

شبکه‌های لایه ۲ اتریوم استارک‌نت و آربیتروم نیز مشارکت خواهند داشت. در 15 آگوست، Starknet 64 میلیون توکن به ارزش 35 میلیون دلار را باز کرد و Arbitrum 92.6 میلیون توکن به ارزش 67 میلیون دلار در 16 آگوست منتشر کرد.

سرمایه گذاران، ثابت قدم باشید!

این موج بازگشایی رمزها می تواند به طور قابل توجهی بر بازار تأثیر بگذارد، زیرا حجم قابل توجهی از نقدینگی و فعالیت تجاری بالقوه را به همراه دارد. با تغییر پویایی بازار، همه نگاه ها به این معطوف است که این انتشارات چگونه بر قیمت ها و احساسات سرمایه گذاران در ماه اوت تأثیر خواهند گذاشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید