آیا رشد بیت کوین ادامه خواهد داشت؟

روند افزایشی قیمت بیت کوین

یک تحلیلگر پیش بینی جسورانه ای دارد

پادشاه ارزهای دیجیتال بار دیگر از 35500 دلار عبور کرد و تقریباً 1000 دلار از پایین ترین سطح روزانه خود افزایش یافت. این حرکت می تواند تا زمان آزمایش 36000 دلار ادامه یابد. در حالی که سرمایه گذاران پس از اوج اخیر انتظار اصلاح عمیق تری داشتند، آنهایی که جرأت کردند وارد پوزیشن فروش شوند، شاهد لیکوئيد میلیون ها دلار بودند. پس انتظار تحلیلگر معروف چیست؟

آیا رشد بیت کوین ادامه خواهد داشت؟

یک تحلیلگر محبوب رمزارز معروف به Bluntz پیش بینی جسورانه ای را در رسانه های اجتماعی انجام داد. به گفته این مفسر ناشناس ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین در عرض چند هفته حرکت جدیدی را با هدف 60000 دلار آغاز خواهد کرد. علاوه بر این، بیشتر سرمایه‌گذاران به دلیل اینکه به حرکت در حال انجام اعتقاد ندارند، این رالی را از دست خواهند داد.

با توجه به نظریه موج الیوت، تحلیلگر معتقد است که بیت کوین در حال حاضر در موج سوم حرکت صعودی 5 موجی قرار دارد. این تحلیلگر چنین نوشت:

من از صمیم قلب معتقدم که بیت کوین در حال حاضر در موج کلان 3 قرار دارد و بسیاری بر اساس اصلاحاتی که اوایل امسال تجربه کردیم، انتظار عقب نشینی دارند. با این حال، آنها خواهند دید که افزایش چقدر سریع است. قیمت بیت کوین به شدت به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

دیگر شاهد کاهش 30 درصدی ماهانه نخواهیم بود. فکر می‌کنم در این مسیر افت ۲۰ درصدی را تجربه خواهیم کرد، اما این اتفاق خواهد افتاد و ما با حرکت رو به جلو خیلی سریع‌تر بهبود خواهیم یافت.»

تحلیل نمودار بیت کوین
هدف قیمت بیت کوین

این تحلیلگر پیش بینی می کند که قیمت در سال 2024 به بالاترین حد خود برسد. علاوه بر این، تحلیلگر استدلال می کند که این امر تا اواسط سال اتفاق خواهد افتاد. تا آن زمان، کاتالیزورهای قیمتی قابل توجهی مانند تصویب ETF بیت کوین، اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو، مقررات جزئی، نتیجه پرونده XRP، تغییر GBTC و بسیاری از کشورها که ارزهای دیجیتال را قانونی می کنند، انتظار می رود.

بلانتز می گوید که موج پنجم و آخر قیمت بیت کوین را به 76000 دلار می رساند. این تحلیلگر همچنین معتقد است که Ocean Protocol (OCEAN) و Chainlink (LINK) به زودی می توانند تجمع های بزرگتری را آغاز کنند. بسیاری از کارشناسان با LINK Coin موافق هستند زیرا قبلاً با مشارکت و دستاوردهای خود نامی برای خود دست و پا کرده است. با افزایش علاقه به حوزه RWA، LINK Coin  می تواند رشد قابل توجهی را در بلندمدت تجربه کند.

در زمان نگارش این مقاله، BTC خریدارانی با قیمت 35400 دلار پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید