TapSwap :توزیع سکه رایگان جدید

TapSwap بسیار شبیه به NotCoin است، اما از بلاک چین Solana برای ایجاد یک پلت فرم سریع، کارآمد و امن برای تبادل ارزهای دیجیتال استفاده می کند. تنها کاری که برای دریافت سکه باید انجام دهید این است که ربات تلگرام TapSwap را باز کرده و استخراج را شروع کنید.

TapSwap توکن Taps را که یکی از عناصر کلیدی اکوسیستم آن است، با حداکثر 1 میلیارد توکن معرفی می کند. این پروژه بر حاکمیت غیرمتمرکز تاکید می کند و به دارندگان توکن اجازه می دهد در تصمیم گیری شرکت کنند. بنابراین، بر خلاف NotCoin، مقدار سکه ها بلافاصله محدود می شود، که ارزش بالاتری از سکه را تضمین می کند.

استراتژی توزیع توکن Taps برای مشارکت فعال و پاداش دادن به جامعه طراحی شده است، 50٪ را به اعضای فعال جامعه، 30٪ را به خزانه برای توسعه پلتفرم، و مابقی را به تیم، مشاوران و برای پشتیبانی نقدینگی اختصاص می دهد.

نقشه راه یک رویکرد مرحله‌ای را ترسیم می‌کند که با مشارکت جامعه از طریق ربات تلگرام TapSwap برای توزیع اولیه توکن شروع می‌شود، و سپس راه‌اندازی ویژگی‌های پلتفرم کلیدی مانند تبادل و استخراج نقدینگی، و به اوج گسترش قابلیت‌های دارنده توکن و فعال‌سازی جامعه منجر می‌شود. حکومت.

در مجموع، 20 درصد از توکن ها (100 میلیون) طی 6 ماه از طریق ربات تلگرام TapSwap توزیع می شود. 20 درصد دیگر از طریق ایردراپ بین کاربران فعال توزیع خواهد شد.

برای دریافت توکن های TapSwap اینجا را کلیک کنید.

مکانیک استخراج سکه مانند NotCoin است:

برای کسب درآمد ضربه بزنید
سکه ها با ضربه زدن روی نماد مربوطه در مرکز صفحه استخراج می شوند.

 

لیگ ها
کاربران می‌توانند از رتبه‌ها صعود کنند، سکه‌های بیشتری کسب کنند و از دیگران در لیگ برتری داشته باشند.

تقویت کننده ها

تقویت‌کننده‌ها را می‌توان برای به حداکثر رساندن درآمد سکه باز کرد و وظایف را تکمیل کرد.

دوستان

کاربران دیگر را دعوت کنید و پاداش دریافت کنید. به دوستان خود کمک کنید تا برای جوایز سکه بیشتر از لیگ ها صعود کنند.

هدف

تا جایی که ممکن است سکه جمع آوری کنید و آنها را با توکن های Taps در بلاک چین سولانا مبادله کنید. تعداد توکن های دریافتی به نسبت تعداد سکه های ربات به تعداد کل سکه ها بستگی دارد. TapSwap بسیار جذاب به نظر می رسد، با یک برنامه توسعه هوشمندانه، اما متاسفانه، هیچ چیز در مورد تیم پروژه شناخته شده نیست. اکنون یک فرصت منحصر به فرد برای پیوستن به پروژه TapSwap در مراحل اولیه وجود دارد و مزایای بسیار بیشتری را تضمین می کند! تعداد کاربران هنوز کم است، بنابراین فرصت را از دست ندهید که جزو اولین کسانی باشید که مزایای سکه Taps را کشف می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید