ShibaDoge چیست؟معرفی میم کوین جدید شیبادوج

میم کوین ها در چند سال گذشته شتاب زیادی داشته اند. در اوایل این ماه، ما در مورد Bonk، توکن میم مبتنی بر Solana صحبت کردیم که قیمت آن مدت کوتاهی پس از عرضه افزایش یافت. در این گزارش توضیح خواهیم داد که ShibaDoge چیست و آیا سرمایه گذاری خوبی برای سرمایه گذاران است یا خیر. ShibaDoge یک رمز ارز است که مفاهیم Dogecoin و Shiba Inu را ترکیب می کند.

ShibaDoge چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، شیبا دوج یک توکن ارز دیجیتال است که نام خود را از Shiba Inu و Dogecoin گرفته است. Dogecoin که در سال 2014 ایجاد شد، پدر بزرگ سکه های میم است. این محبوبیت را در سال 2021 پس از تایید ایلان ماسک در یک سری توییت به دست آورد.

برخلاف دیگر میم کوین ها، این یک سکه اثبات کار (PoW) است که ویژگی های مشابه بیت کوین دارد. از طرف دیگر، Shina Inu یک توکن ERC است که برای بازتاب عملکرد Dogecoin ایجاد شده است. از زمان راه اندازی آن، توسعه دهندگان تلاش کرده اند تا یک اکوسیستم کامل در اطراف آن ایجاد کنند. که شامل یک پلت فرم DeFi به نام ShibaSwap و یک مجموعه NFT است. همچنین همانطور که اخیراً نوشتم آنها اکنون در حال ساخت Shibarium هستند که شبکه لایه 2 مشابه Arbitrum و Polygon است. آنها همچنین LEAN و BONE، دو سکه میم مشابه را به بازار عرضه کردند.

 

بنابراین، ShibaDoge قصد دارد از محبوبیت Shiba Inu و Dogecoin برای ایجاد یک اکوسیستم کامل استفاده کند. طبق کاغذ سفید(وایت پیپر) آن، این توکن توسط نهنگ های شیبا اینو و دوج کوین ساخته شده است. نهنگ به عنوان دارنده قابل توجهی از یک ارز دیجیتال تعریف می شود که فعالیت آن می تواند عملکرد آن را تغییر دهد. به عنوان بخشی از رشد اکوسیستم آن، توسعه دهندگان چندین ویژگی را راه اندازی کرده اند که هنوز مورد توجه قرار نگرفته است. به عنوان مثال، مجموعه‌های Doge Army، ShibDoge و Shiba Army NFT وجود دارد. علاوه بر این، آنها سهامداری NFT را راه اندازی کردند که کسب درآمد را برای کاربران امکان پذیر می کند.

شیبادوج تحت نماد نماد SHIBDOGE در شبکه اتریوم معامله می شود. این توکن در 24 دسامبر 2021 با مجموع عرضه 420 تریلیون توکن راه اندازی شد. در زمان عرضه، 50 درصد از کل عرضه بلافاصله سوزانده شد، و همانطور که مشخص است، ShibDoge یک توکن خود کاهش دهنده است.

 

پیش بینی قیمت  ShibaDoge

بنابراین، یک سوال رایج در میان سرمایه‌گذاران این است که آیا خرید رمزارز ShibaDoge مناسب است یا خیر. دیدگاه در میان این دلالان این است که این توکن به زودی می تواند یک تغییر قیمت بزرگ داشته باشد، درست همانطور که Dogecoin افزایش یافت.

به طور جدی نسبت به سرمایه گذاری در SHIBDOGE و صدها الگوی رفتاری دیگر در این صنعت هشدار می دهیم. به عنوان مثال، سرمایه گذاری در آن تقریبا غیرممکن است زیرا توسط هیچ صرافی بزرگی از جمله Huobi ارائه نمی شود. Huobi به دلیل فهرست کردن بسیاری از سکه های میم مشهور است. همچنین، توکن ارزش یا کاربرد قابل توجهی ندارد. نگاهی گذرا به مجموعه NFT آن نشان می دهد که آنها هیچ کششی به دست نیاورده اند.

در حالی که می‌توان با سرمایه‌گذاری در ارزهای میم پول درآورد، این نوع سرمایه‌گذاری بسیار پرخطر است، زیرا این دارایی‌ها عموماً غیرهدف هستند و حتی از ارزهای رمزنگاری معروف‌تر نوسان‌ بیشتری دارند. این نوع سرمایه گذاری برای کسانی که می خواهند در کوتاه مدت معامله کنند مناسب است. برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با پتانسیل صعودی هستند، اما نوسانات کمتری دارند، به سراغ ارزهای دیجیتالی با اصول بنیادی محکم می روند، زیرا احتمال دارد در آزمون زمان مقاومت کنند.

اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید، باید از خطرات آن آگاه باشید. قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری، تحقیق خود را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید