Dogwifhat پس از جمع آوری کمک مالی 700 هزار دلاری به بالاترین سطح خود رسید

سرمایه گذاران بی پروای میم کوین ها بیش از 700000 دلار جمع آوری کرده اند تا تصویری از Solana میم کوین محبوب سولانا یعنی  Dogwifhat را در حوزه لاس وگاس قرار دهند.

قیمت این میم کوین وایرال مبتنی بر سولانا 25 درصد دیگر افزایش یافته و به بالاترین رکورد جدید خود یعنی 3 دلار رسیده است زیرا طرفداران میم کوین Dogwifhat  بیش از 700000 دلار برای تبلیغ لوگوی توکن در لاس وگاس جمع آوری کردند. آنسم تاجر کریپتو، یکی از چهره های برجسته کمپین، در پستی در 13 مارس خطاب به 235000 دنبال کننده خود در X نوشت: “Dofwifhat در حوزه کاملاً تامین شده است.”

تلاش سرمایه‌گذاری جمعی با نام «Sphere Wif Hat» در 10 مارس آغاز شد. اکنون بیش از 702000 دلار به صورت USD Coin درآمد داشته است. بلافاصله پس از اعلام موفقیت این کمپین، قیمت WIF 25 درصد افزایش یافت و برای مدت کوتاهی توکن را به بالاترین قیمت خود یعنی 3 دلار و ارزش کل بازار 3 میلیارد دلار بر اساس داده های TradingView رساند. قیمت Dogwifhat در حال حاضر کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت 2.88 دلار تغییر می کند.

این کمپین توسط چندین بازیکن بزرگ در اکوسیستم Solana پشتیبانی شد، با حساب رسمی رسانه های اجتماعی برای کیف پول فانتوم مبتنی بر Solana، چندین پست برای تشویق کمک های مالی بیشتر در سه روز گذشته منتشر کرد. شایان ذکر است که رهبران تلاش سرمایه‌گذاری جمعی هنوز هیچ سند عمومی برای تأیید پذیرش کمپین بازاریابی توسط حوزه لاس وگاس ارائه نکرده‌اند. کوین تلگراف با آنسم و چندین برگزارکننده رویداد دیگر تماس گرفت اما پاسخ فوری دریافت نکرد.

همه افراد در صنعت کریپتو از ایده دیدن Dogwifhat در Sphere راضی نبودند و نشان می‌دهد که چنین رفتاری می‌تواند نشانه‌ای از داغ شدن بیش از حد بازار باشد. رایان شان آدامز، ، به شوخی گفت که قرار دادن یک پروژه کریپتو در Sphere ، بالاترین روند صعودی فعلی را نشان می‌دهد، و نشان می‌دهد که قیمت دارایی‌های کریپتو به زودی پس از قرار گرفتن هر پروژه رمزنگاری در Sphere سقوط می‌کند.

افزایش قیمت اخیر WIF باعث شده است که کل ارزش بازار آن به 2.8 میلیارد دلار برسد – که ارزش کل آن را بسیار بالاتر از ارزش اولیه Bonk (BONK) و دیگر توکن‌های با مضمون سگ در اتریوم، مانند Floki Inu (FLOKI) است. در زمان انتشار، Dogwifhat به عنوان پنجاه و یکمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار و چهارمین memecoin بزرگ در شاخص Memecoin CoinGecko است که تنها توسط Pepe شکست خورده است. PEPE 0.000012 دلار ، شیبا اینو SHIB 0.000017 دلار و دوج کوین DOGE 0.13 دلار . WIF بهترین میم کوین در چرخه فعلی بوده است و از زمان راه‌اندازی آن در اواخر نوامبر سال گذشته، بیش از 1,000,000 درصد سود داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید