3 آلت کوین با پتانسیل رشد در سال 2024

3 آلتکوین زیر 0.1 دلار با پتانسیل تبدیل رشد تا 1 دلار و بالاتر در سال 2024

پس از تصویب تمام ETF های بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و وقایع پس از آن، بازارها در نهایت در مسیر صعودی قرار گرفتند. بیت کوین که به دلیل خروجی های عظیم گری اسکیل به یک رویداد خبرساز تبدیل شد، سرانجام جدول را تغییر داد و از ارزش بازار ETF های نقره ای پیشی گرفت.

علاوه بر این، از افزایش نرخ بهره موسسات تا هاوینگ بیت کوین در ماه آوریل، بازارها برای یک روند صعودی آماده می شوند. در میان بازار صعودی آینده، سهام 0.1 دلاری، ترجیحاً سکه‌های با سقف کوچک، پتانسیل بالاتری برای رشد 10 برابری دارند. به عبارت ساده تر، این سکه ها می توانند 1 دلار را در این سال صعودی به مقادیربیشتر تبدیل کنند.

براساس مقاله کوین پدیا 3 توکن زیر 0.1 دلار ، با پتانسیل رشد به 1 دلار و بیشتر در سال 2024 برای شما بررسی می شود. بنابراین تجزیه و تحلیل کامل ما را در زیر بخوانید تا بیشتر بدانید.

 

مارلین (POND)

ارز دیجیتال مارلین (POND) یک پروتکل پیشرفته است که هدف آن توربوشارژ کردن عملکرد DeFi و Web 3.0 با زیرساخت شبکه پرسرعت است. توکن بومی POND ، برای مشارکت در شبکه، حاکمیت و سرمایه گذاری برای گره های اعتبارسنجی بسیار مهم است. معامله گران باید به کاربردهای کلیدی POND توجه کنند: سرمایه گذاری برای اعتبار سنجی شبکه، رای گیری پیشنهادات حاکمیتی، و به عنوان صندوق بیمه در صورت نقض خدمات.

ماموریت اصلی مارلین این است که امنیت بلاک چین را با سرعت وب 2.0 ایجاد کند و تجربه کاربر را در وب غیرمتمرکز تغییر دهد. برای کسانی که به نقش‌های شبکه علاقه دارند، POND بلیط شماست. با توجه به عملکرد مالی POND، این توکن در سال گذشته 124 درصد افزایش یافته است. این رالی در سال پرنوسان 2023 رخ می دهد و مقدار 0.020 دلار را از قیمت 0.0066 دلار احیا می کند.

 

به عنوان یک توکن DeFi و نوید بخشی برای یک شبکه پرسرعت برای کاربران، بخش رو به رشد می تواند به روند صعودی در مارلین دامن بزند. از این رو، سکه پتانسیل بازدهی بسیاری را در سال 2024 نشان می دهد.

 

 سیاکوین (SC)

سیا کوین (SC) جنبه قانع کننده ای را برای معامله گرانی که به دنبال استفاده از مزایای بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) هستند، ارائه می دهد. به عنوان ارز ذخیره سازی ابری غیرمتمرکز ، سیاکوین  در خط مقدم کاربردهای عملی بلاک چین قرار دارد. با قراردادهای هوشمند که تراکنش های امن را در بازار سیا تضمین می کند، نقش SC برای کاربران شرکت کننده در شبکه بسیار مهم است. رشد سرسام‌آور 75000% آن از زمان پایین‌ترین قیمت 0.00001131 دلاری آن در دسامبر 2015، نشان‌دهنده پتانسیل قوی است.

 

با جهش 158 درصدی در 365 روز گذشته، قیمت توکن SC در یک سرعت بازیابی با سرعت بالا قرار دارد و آماده عبور از سد 0.01 دلار است. از آنجایی که روند صعودی سال 2024 در حال افزایش است، آلت کوین می تواند تا پایان سال جاری به مرز 0.10 دلار برسد.

کرونوس (CRO)

کرونوس (CRO) یک بازیگر کلیدی برای معامله‌گرانی است که روی تقاطع فناوری بلاک چین و خدمات مالی ، متمرکز هستند. CRO به عنوان نماد اصلی زنجیره کرونوس که توسط پلتفرم معروف Crypto.com توسعه یافته است، زیربنای یک اکوسیستم گسترده با هدف تقویت پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است.

علاوه بر نقشی که در تسهیل تراکنش‌های برنامه موبایلی Crypto.com Pay دارد، ابزار CRO قرار است در مجموعه محصولات متنوع Crypto.com گسترش یابد و نویدبخش دامنه کاربرد گسترده‌تری در آینده باشد.

از زمان پایین ترین قیمت خود یعنی 0.01149 دلار، CRO شاهد رشد قابل توجه +6000 درصد بوده است که پتانسیل خود را به عنوان یک دارایی پرسود برای معامله گرانی که روی گسترش امور مالی دیجیتال و دسترسی به ارزهای دیجیتال شرط بندی می کنند، نشان می دهد.

 

چشم انداز استراتژیک برای CRO به عنوان سنگ بنای پیشنهادات Crypto.com جذابیت سرمایه گذاری آن را برجسته می کند. به خصوص برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری روی نقش رو به رشد ارزهای دیجیتال در افزایش کنترل مالی، حریم خصوصی و استقلال کاربر هستند.

قیمت CRO که با قیمت 0.08214 دلار معامله می‌شود، افزایش معکوس در حرکت را نشان می‌دهد و روندهای شکست قیمت را در فصل آینده آلتکوین نشان می دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید