عدم موفقیت تست شبکه TON و ترافیک بالا

TON در تست استرس ایردراپ DOGS رد می شود و باعث قطعی 3 ساعته می شود

شبکه (TON) تقریباً 3 ساعت نتوانست هیچ بلوکی ایجاد کند که منجر به کاهش حدود 5 درصدی توکن اصلی خود شد. داده های Tonscan نشان می دهد که آخرین بلوک در ساعت 06:11:46 UTC+8 ایجاد شده است. وقفه شبکه پایداری را مختل کرده و باعث تاخیر در تراکنش شده و حتی ممکن است خطرات امنیتی ایجاد کند.
یک ایردراپ اخیر از میم کوین DOGS، حجم تراکنش ها را به شدت افزایش داد. بلاک چین TON به سادگی نمی‌توانست خود را حفظ کند، زیرا تراکنش‌های آن در ثانیه (TPS) کمتر از انتظارات بود. این زمانی اتفاق می‌افتد که Toncoin در حال حاضر با فشار فروش بالا با افت 20 درصدی قیمت در 7 روز مواجه است.

بای بیت خدمات Toncoin را به حالت تعلیق درآورد

همانطور که توسط Wu Blockchain گزارش شده است، صرافی بای بیت اعلام کرد که صرافی تمام سپرده ها و برداشت ها از طریق شبکه Toncoin (TON) را به دلیل بی ثباتی شبکه متوقف کرده است.
بلاک چین TON در تست استرس در ایردراپ داگز شکست خورد. جاستین، یکی از اعضای بنیاد TON، گفت که “شبکه بیش از حد باعث اضافه بار txs DOGS می شود”. این نشان می دهد که ازدحام ناشی از تراکنش های بیش از حد توکن DOGS بوده و منجر به کندتر شدن زمان پردازش، کارمزدهای بالاتر و بی ثباتی شده است.
او اشاره کرد که برای بازیابی اجماع از اعتبارسنجی‌ها خواسته می‌شود تا در ساعت 4:00 UTC در/تقریباً در همان زمان با پرچم‌های خاص راه‌اندازی مجدد شوند.
قیمت تون‌کوین از 5.47 دلار به 5.15 دلار کاهش یافت زیرا شبکه نتوانست بلاک‌هایی تولید کند. TON در ماه های گذشته در حال کاهش بوده است. TON پس از دستگیری مهم پاول دوروف، یکی از بنیانگذاران تلگرام در پاریس، بیش از 20 درصد از ارزش بازار خود را کاهش داده است. او به عنوان بخشی از حکم صادر شده توسط OFIM در فرودگاه لو بورژه دستگیر شد.
حجم معاملات 24 ساعته TON با 30 درصد کاهش به 701 میلیون دلار رسیده است. Toncoin در زمان انتشار مطلب با قیمت متوسط ​​5.32 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال هنوز دهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 13.48 میلیارد دلار است.

ایردراپ DOGS در پشت این اختلافات

بایننس در 26 آگوست 2024 گزارش داد که ارتقای TON آن به دلیل مشکلات پیش بینی نشده بیشتر از حد انتظار طول کشیده است. این اطمینان داد که این پلتفرم در تلاش است تا خدمات عادی را در سریع ترین زمان ممکن بازگرداند. TON تاکید کرده است که از زمانی که جامعه DOGS فرآیند ادعای زنجیره ای را راه اندازی کرده است، سرعت پردازش درخواست ها به 150000 بار در دقیقه رسیده است. این شبکه تحت آزمایش استرس با حداکثر 10 میلیون کاربر به طور همزمان معامله خواهد شد.  با تمام این هرج و مرج، کیف پول تلگرام اعلام کرد که انتشار DOGS باعث شده است که صرافی های رمزنگاری و برخی از عملکردهای کیف پول کار نکنند و عملکرد تبادل کیف در حال حاضر در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید