معرفی پیش فروش ارزMoonBag ,پیش‌بینی قیمت

 

بازار کریپتو مدام در حال تولید پروژه های جدیدی است که نوید بازدهی عظیمی را می دهند. یکی از جدیدترین مواردی که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، MoonBag است

مون بگ – یک میم کوین مبتنی بر اتریوم که در چندین رسانه برتر ارائه شده است. در این مقاله، پتانسیل قیمت MoonBag و سه پیش‌فروش دیگر را که ارزش قرار گرفتن در رادار شما را دارند ، مورد بررسی قرار داده ایم.

 

 

سازندگان مون بگ همه در صدد بردن سرمایه‌گذاران به ماه و فراتر از آن با یک راه‌اندازی منحصربه‌فرد هستند – پیش‌فروش 10 مرحله‌ای و حدود 88 درصد پاداش‌های APY.

پیش فروش MoonBag در حال حاضر بیش از 3.3 میلیون دلار جمع آوری کرده است و سرمایه گذاران خرد را در جستجوی رمزارز بعدی جذب کرده است. و با حال و هوای خود، این پروژه یک جامعه پرهیاهو ایجاد کرده است. بیش از 5200 نفر MoonBag را در توییتر دنبال می کنند.

برنامه های بزرگ توسعه دهندگان برای آینده در حال افزایش انرژی رسانه های اجتماعی است. این برنامه شامل بازخرید و توکن سوزی است، یک پدیده نادر برای سکه های میم جدید، که می تواند به جلوگیری از سقوط قیمت کمک کند. در نهایت، پیش‌بینی حرکت قیمت سکه‌هایی مانند این چالش برانگیز است. اما تبلیغات رو به رشد MoonBag نشان می‌دهد که می‌تواند دوره خوبی پس از پرتاب داشته باشد.

در حال حاضر، توکن های MBAG هر کدام با قیمت 0.0003 دلار در پیش فروش هستند. اگر سازندگان بتوانند به وعده‌های خود عمل کنند، قیمت توکن ممکن است در هفته‌های پس از عرضه در بازار آزاد به بین 0.0009 تا 0.0011 دلار افزایش یابد. با این حال، میم کوین ها پرنوسان هستند – بنابراین قیمت MBAG می تواند به همان سرعتی که افزایش می یابد کاهش یابد.

 

3 پیش فروش دیگر کریپتو برای بررسی

در حالی که MoonBag در حال ایجاد سر و صدا است، این تنها پیش فروش نیست که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. بیایید نگاهی به سه پیش فروش دیگر ارزهای دیجیتال بیندازیم که به طور بالقوه می توانند فرصت های رشد انفجاری بیشتری را ارائه دهند.

  1. Pepe Unchained (PEPU)

 

Pepe Unchained (PEPU) جذاب به نظر می رسد – و دلیل خوبی هم دارد. توسعه دهندگان در حال ایجاد یک بلاک چین لایه 2 کاملاً جدید بر روی اتریوم هستند که قول حل مشکلات کند تراکنش ها و هزینه های بالای گاز را می دهند. با بیش از 2.7 میلیون دلار سرمایه گذاری در پیش فروش آن، نشانه توجه سرمایه گذاران به این پروژه است.

چیزی که Pepe Unchained را متمایز می کند، چشم انداز جاه طلبانه آن است. ما در مورد یک زمین بازی کامل برای پروژه‌های دیگر میم کوین صحبت می‌کنیم که به‌طور بالقوه شبکه Pepe Unchained را به نقطه‌ای مناسب برای توسعه‌دهندگان تبدیل می‌کند. جوایز قابل توجه-  693٪  در سال تخمین زده شده – و دستور العملی برای موفقیت بالقوه. البته، با مشارکت سرمایه‌گذاران بیشتر در PEPU، این نرخ‌ها کاهش می‌یابد. اما با دو ممیزی که قبلاً انجام شده است و ارتش فزاینده ای از دنبال کنندگان در توییتر، Pepe Unchained می تواند شانس بزرگی باشد که ارزش توجه کردن را دارد.

از پیش فروش Pepe Unchained دیدن کنید

 

  1. PlayDoge (PLAY)

PlayDoge (PLAY) یکی دیگر از پروژه های پیش فروش است که تمام حرکات درست را انجام می دهد. این فقط یک میم سکه دیگر نیست – یک بازی موبایل تمام عیار است که در آن بازیکنان می توانند “دوج” مجازی خود را پرورش دهند. بازیکنان می توانند با Doge خود غذا بدهند، تمرین کنند و بازی کنند و برای تلاش های خود توکن های PLAY به دست آورند. این مانند بازی کلاسیک Tamagotchi است اما با پاداش‌های رمزنگاری به آن اضافه شده است.

تیم PlayDoge با تکمیل ممیزی از SolidProof تعهد خود را به امنیت نشان داده است. و همچنین برنامه‌هایی را برای فهرست کردن توکن PLAY در DEX (و احتمالاً CEX) در اواخر امسال تنظیم کرده‌اند. در حال حاضر، بیش از 5.4 میلیون دلار در طول پیش فروش PlayDoge جمع آوری شده است. با در نظر گرفتن 50 درصد از عرضه توکن برای سرمایه گذاران اولیه، این پروژه پیش فروش دیگری با جاه طلبی های هیجان انگیز است – و می تواند موفقیت بزرگ بعدی در بازی های رمزنگاری باشد.

از پیش فروش PlayDoge دیدن کنید

 

  1. . WienerAI (WAI)

 

آخرین اما نه کم اهمیت ترین مورد پیش فروش دیگر WienerAI (WAI) است. این پروژه با مضمون سگ در پیش فروش عملکرد خوبی داشته است و 7.2 میلیون دلار به دست آورده و توکن های WAI را فقط با قیمت 0.000726 دلار برای هر کدام ارائه می دهد. بیشترین هیجان پیرامون WienerAI مربوط به ربات تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی آن است. این ربات قول می دهد که بهترین معاملات را در زمینه ارزهای دیجیتال شناسایی کند و معاملات را در DEX های مختلف بدون کارمزد انجام دهد. مانند داشتن یک توپ کریستالی است – با این تفاوت که شکل آن شبیه یک سگ خنده دار است. با رشد روزافزون «ارتش سوسیس» 14900 نفری در توییتر، این پروژه به وضوح نشان خود را در جامعه خرده‌فروشی گذاشته است. WienerAI حتی یک تشویق از اسکار راموس، تأثیرگذار ارزهای دیجیتال دریافت کرد. بنابراین، برای کسانی که به دنبال قرار گرفتن در معرض فضای رو به رشد رمزنگاری هوش مصنوعی هستند، WienerAI می تواند یکی دیگر از پیش فروش های هیجان انگیز باشد.

 

از پیش فروش WienerAI دیدن کنید

سلب مسئولیت

این مطلب به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری نیست و صرفا در نظر دارد که به بررسی و معرفی پروژه های جدید حوزه کریپتو بپردازد. سرمایه گذاری در رمز ارزها علاوه بر سودده بودن می تواند بسیار پرریسک باشد و درصورتی که تحقیق درست انجام نشود باعث از دست رفتن سرمایه شود. لطفا پیش از اعتماد به هر پروژه جدید در حوزه کریپتو ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید