100 میلیارد شیبا به Coinbase منتقل شد

در پس زمینه اصلاح قیمت توسط شیبا اینو در هفته گذشته، این میم کوین امروز، 13 می، به حرکت نزولی خود ادامه داد و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. در میان این کاهش قیمت، نهنگی در حال انتقال 100 میلیارد شیبا  به Coinbase، یکی از صرافی های های پیشرو در سطح جهان بود.

این پدیده گردابی از گمانه زنی ها را در مورد تغییرات قیمت آتی این سکه میم با تم سگ تحریک کرده است. به‌علاوه، علی‌رغم توکن‌سوزی‌های اخیر جامعه رمزنگاری شیبا و ارتقای اکوسیستم شیبا ، سیر نزولی قیمت این میم کوین به افکار نزولی در میان سرمایه‌گذاران دامن زده است.

 

100 میلیارد شیبا به Coinbase منتقل شد

طبق داده‌های ردیاب زنجیره‌ای «The Data Nerd»، آدرس نهنگ 0x462 امروز 100 میلیارد SHIB به کوین‌بیس سپرده گذاری کرد. توجه به این نکته مهم است که این لزوماً نشان دهنده معامله فروش نیست. با این حال، با توجه به سقوط فعلی قیمت شیبا، گمانه زنی ها در مورد پیامدهای این انتقال همچنان ادامه دارد.

در همین حال، داده ها بیشتر نشان می دهد که این توکن ها با میانگین قیمت ورودی 0.00002408 دلار انباشته شده اند. در صورت فروش این نهنگ، گزارش شده است که 178 هزار دلار ضرر خواهد کرد. پس از بررسی بیشتر، مشخص شد که این آدرس هیچ چیز دیگری در کیف پول خود ندارد. در حالی که چند تراکنش گذشته آن حول محور SHIB می چرخید.

همراه با حرکت نزولی شیبا اینو، این انتقال رمزنگاری به کیف پول صرافی Coinbase باعث گمانه زنی ها در مورد ادامه افت قیمت شده است زیرا نهنگ ممکن است توکن های منتقل شده به Coinbase را بفروشد، که نشان دهنده از دست دادن اعتماد به پتانسیل SHIB برای ارائه سودهای آتی است.

 

قیمت شیبا اینو کاهش می یابد، درد بیشتری در پیش است؟

در حالی که هنگام نوشتن این مطلب، قیمت SHIB در 24 ساعت گذشته 3.84 درصد شکست خورد و در حال حاضر در 0.00002173 دلار معامله می شود. ارزش بازاراین میم کوین با 3.76 درصد کاهش به 12.81 میلیارد دلار رسید، در حالی که حجم معاملات 24 ساعته با 23.14 درصد افزایش به 222.01 میلیون دلار رسید.

داده‌های Coinglass حاکی از کاهش 1.68 درصدی سود باز SHIB است که به 57.99 میلیون دلار رسیده است و به دنبال آن حجم مشتقات با 46.46 درصد افزایش به 84.39 میلیون دلار رسیده است.

 

داده‌های فوق‌الذکر که نشان‌دهنده افزایش فعالیت معاملاتی با کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به دارایی است، بر نوسانات فعلی بازار شیبا اینو تأکید می‌کند. در این میان، RSI در 38 قرار گرفت و فشار فروش روی توکن را کاهش داد.

با توجه به اینکه شرایط تکنیکال نیز تمایل به فروش این دارایی را نشان می‌دهد، ممکن است در کوتاه‌مدت نزول‌های بیشتری پیش‌بینی شود. با این حال، با توجه به چشم‌اندازهای بلندمدت، نصف شدن پس از بیت‌کوین می‌تواند باعث افزایش قیمت در شیبا اینو شود، که بیشتر با جنبه‌های صعودی مانند ادامه سوختن توکن‌ها و تحولات اکوسیستم همراه است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید