گوگل موتور جستجوی Astra با هوش مصنوعی را معرفی کرد

اخیراً داده‌ها ، کاهش در پروژه‌های  AI و  توکن‌های رمزنگاری متمرکز بر داده‌های بزرگ را نشان می‌دهند. این وضعیت باعث ایجاد نگرانی و عدم اطمینان در بین سرمایه گذاران این بخش می شود. به خصوص، در حالی که سرمایه گذاران اکنون انتظار رونق بعدی مشابه بیت کوین را دارند، در جامعه آلت کوین هرج و مرج وجود دارد. از سوی دیگر، تحولات قابل توجهی در زمینه هوش مصنوعی همچنان در حال ظهور است. آخرین توسعه از گوگل ارائه شده است.

گوگل موتور جستجوی Astra با هوش مصنوعی را معرفی کرد

در این محیط نامشخص، موتور جستجوی جدید گوگل با هوش مصنوعی، Astra، توجهات را به خود جلب کرده است. Astra از دوربین های تلفن و فناوری های هوش مصنوعی برای عملکردهایی مانند تشخیص اشیا در زمان واقعی، تشخیص صدا و غیره استفاده می کند.
به طور خاص، دستیار هوش مصنوعی وظایفی مانند شناسایی اشیاء با ورودی دوربین، تشخیص صداها و یادآوری اطلاعات قبلی را انجام می دهد. هدف از این کار ادغام هوش مصنوعی بیشتر در زندگی روزمره و بهبود تجربه کاربر است.

OpenAI با گوگل رقابت می کند

علیرغم اعلام گوگل Astra، شرکت رقیب OpenAI در حال آماده شدن برای راه اندازی موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود است. به گزارش رویترز، انتظار می‌رود این موتور جستجوی جدید از OpenAI توسعه ChatGPT باشد. بلومبرگ گزارش می دهد که این موتور جستجو به ChatGPT اجازه می دهد تا اطلاعات را مستقیماً از وب استخراج کند و نقل قول کند.
با وجود این تحولات هیجان انگیز در زمینه هوش مصنوعی، عدم اطمینان در بخش ارزهای دیجیتال ادامه دارد. بر اساس داده ها، سیگنال های قرمز بر این بخش، از جمله سکه های هوش مصنوعی، غالب هستند. به عنوان مثال، ارزش بازار سکه های هوش مصنوعی در 24 ساعت گذشته 14.8 درصد کاهش یافته و به 29.8 میلیارد دلار کاهش یافته است.
قیمت های NEAR، FET، RNDR و GRT
در این مرحله، به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی و پروژه‌های رمزنگاری متمرکز بر داده‌های بزرگ ، تحت تأثیر عدم اطمینان عمومی و روند نزولی در این بخش هستند. با این حال، ابتکارات جدید بازیگران اصلی مانند گوگل و OpenAI ممکن است نشان دهنده رشد بالقوه آینده باشد.
همانطور که در جدول مشاهده می شود، تحولات مثبت در زمینه هوش مصنوعی در قیمت ارزهای دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی منعکس نشده است. کاهش قابل توجهی در طول هفته گذشته مشاهده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید