کاهش قیمت بیت کوین به دلیل زیان بازار سهام ایالات متحده

قیمت بیت کوین 54,493.10 دلار در 54,190 دلار است که در 24 ساعت گذشته به 52,550 دلار کاهش یافته است. به نظر می رسد کاهش در حال حاضر متوقف شده است. بیت کوین یک ساعت پس از بسته شدن بازارهای ایالات متحده به پایین ترین حد خود رسید و باعث ضرر بیشتر در آلت کوین ها شد.

کاهش بیت کوین

کاهش دیروز عمدتاً ناشی از زیان در بازارهای سهام ایالات متحده بود. ارزهای دیجیتال با مسائلی مانند Mt Gox سروکار داشتند، در حالی که بازارهای ایالات متحده در کاهش نرخ بهره آتی قیمت گذاری می کردند. با رسیدن بازار سهام به سطوح ATH، منفی در کریپتو غالب شد. با این حال، با کاهش سهام از ATH خود، بیت کوین و سایرین نیز از این روند پیروی کردند.
دلایل زیادی برای کاهش سهام وجود دارد. اولین مورد این باور رو به رشد است که فدرال رزرو روند کاهش نرخ بهره را آهسته تر آغاز خواهد کرد. با توجه به کاهش سریع و ضعیف بازار کار توسط فدرال‌رزرو، ممکن است مسائل اقتصادی متفاوتی ایجاد شود.
پتانسیل افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک ژاپن نیز یک ریسک قابل توجه است. افزایش نرخ بهره که پس از 20 سال شروع می شود، دارایی های در معرض خطر را تهدید می کند.
وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال
با شروع دوباره بازگشت بیت کوین، آلت کوین ها در حال بازیابی ضررهای دو رقمی خود هستند. بر اساس داده های CMC، تسلط BTC در بازار به 55.9٪ رسید، در حالی که 53724 دلار را به عنوان پشتیبانی نگه داشت. اکثر آلتکوین ها در مقابل بیت کوین ارزش خود را از دست دادند. اگرچه حجم کل در تمام مبادلات به 100 میلیارد دلار رسیده است، اما نشان دهنده قدرت این فروش است.
آلتکوین های با بیشترین ضرر در 24 ساعت گذشته عبارتند از LDO، KCS، XMR، DOGE، TON، DYDX، OM، MKR و Ether. آنها 5 درصد یا بیشتر کاهش یافتند.
در میان 100 ارز دیجیتال برتر، STRK، ONDO، TAO، BONK و RENDER افزایش اندکی نشان دادند. STRK در هفته گذشته 14 درصد افزایش یافت. آخر هفته ها به دلیل حجم کم معاملات میتواند منجر به ضررهای غافلگیرکننده بزرگتر در بازار در حال نزول شود.
به دلیل عواملی مانند کاهش شدید ریسک پذیری سرمایه گذاران و بازارهای ایالات متحده که هفته را با تقریباً 3 درصد زیان به پایان رساندند، احتمال افزایش غیرمنتظره ارز دیجیتال در 48 ساعت آینده بسیار اندک است.

دیدگاهتان را بنویسید