چشم انداز بازار اتریوم ، احتمال تایید ETF

چشم انداز بازار اتریوم در میان فروش ارزهای دیجیتال

 

بازار ارزهای دیجیتال فروش گسترده ای را تجربه می کند و اتریوم (ETH)، بزرگترین آلتکوین، نیز تحت فشار فروش قرار دارد. در حال حاضر، با 2.02 درصد کاهش، با ارزش بازار 291 میلیارد دلار، با قیمت 2421 دلار معامله می شود. بیایید نگاهی دقیق‌تر به اتفاقات بعدی برای ETH بیندازیم.

 

قیمت ETH بالاتر از منطقه تقاضا

علی مارتینز، تحلیلگر باتجربه ارزهای دیجیتال، وضعیت فعلی اتریوم را در به‌روزرسانی اخیر بازار روشن کرد. این تحلیلگر تاکید کرد که اتریوم همچنان بالاتر از منطقه تقاضای قابل توجهی بین 2388 تا 2460 دلار باقی می ماند. به گفته مارتینز، قدرت این سطح حمایت، مسیر اتریوم را در کوتاه مدت تعیین می کند و خوش بینانه ترین سناریو به دلیل حداقل مقاومت، جهت بالقوه صعودی را نشان می دهد.

 

با این حال، مارتینز همچنین یک یادداشت احتیاطی صادر کرد که نشان می‌دهد در صورتی که ETH بالاتر از این حمایت باقی بماند، نزولی احتمالی وجود دارد. در این سناریو، عقب نشینی به سطح حمایت قابل توجه بعدی، که حدود 2000 دلار تخمین زده می شود، ممکن است رخ دهد.

 

تحولات کلیدی برای اتریوم

به‌روزرسانی Dencun مورد انتظار اتریوم قرار است تا 30 ژانویه در شبکه آزمایشی Sepolia مستقر شود و به‌روزرسانی مربوطه در شبکه آزمایشی Holesky برای 7 فوریه برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود یک پست وبلاگی که قرار است در 23 ژانویه منتشر شود، اطلاعات جامعی را در مورد آن ارائه کند.

از سوی دیگر، خوش‌بینی وجود دارد که SEC درخواست Ark 21Shares را برای یک صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) تا آخرین مهلت نهایی 23 می تأیید کند. احتمال تایید ETF توسط رگولاتور ایالات متحده تا ماه مه کمتر از 50 درصد است.

 

سال گذشته، روایت افزایش ETF بیت‌کوین (BTC) و تایید متعاقب آن، توجه اتریوم را به عنوان کاندیدای منطقی بعدی برای تایید ETF در ایالات متحده تبدیل کرد. به گفته جی پی مورگان برخی تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر عدم ارجاع ETH در شکایت علیه صرافی های ارزهای دیجیتال به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار را به عنوان نشانه می بینند که قانونگذاران ممکن است تمایل داشته باشد این آلت کوین را به عنوان یک کالا در ماه های آینده طبقه بندی کند، که شرطی حیاتی برای تایید ETF است. . برخی دیگر ادعا می کنند که تایید ETF بر اساس معاملات آتی اتریوم در سپتامبر گذشته نشان می دهد که ETH به طور طبیعی یک کالا در نظر گرفته می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید