چشم انداز آخر هفته برای بیت کوین و آلت کوین ها در میان پیش بینی ETF

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین بالای 43000 دلار است و آلت کوین ها با فروش قابل توجهی روبرو هستند. آخر هفته چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شایعات به احتمال زیاد ادامه خواهند داشت، اما انتظار نمی رود که آنها به اندازه ابتدای هفته روی قیمت تأثیر بگذارند. در واقع، اعلام امروز 2 میلیارد دلار تقاضای انباشته تاثیر قابل توجهی بر قیمت نداشت.

آخرین وضعیت ETF بیت کوین (BTC)

تا زمان نگارش این مقاله، ساعت به ساعت 4 بعد از ظهر در ایالات متحده نزدیک می شد و کمیسیون SEC هنوز تایید رسمی مورد انتظار را نداده است. از آنجایی که این روند در معرض دید عموم قرار دارد و پرونده های نهایی هنوز انجام نشده است، انتظار نمی رود در ساعات آینده تایید شود. به احتمال زیاد، تمرکز همه روز دوشنبه 8 ژانویه خواهد بود، بنابراین می توان انتظار داشت که جو ملایم در آخر هفته ادامه یابد.

کارشناسان انتظار نوسانات امروز را داشتند، اما جدای از داده های منفی اقتصاد کلان، هیچ اتفاق مهمی رخ نداد. لازم است در اینجا یک نکته کوچک را ذکر کنیم زیرا بخش اشتغال قوی است و این موضوع محور ارائه پاول در جلسه پایان این ماه خواهد بود.

جیمز کارشناس ETF بلومبرگ گفت؛

هنوز منتظر دستورات تایید احتمالی در هفته آینده هستیم.

 

تفسیر ارزهای دیجیتال

انتظار می‌رود در آخر هفته، محدوده حمایتی بین 40500 تا 42000 دلار که توسط تحلیلگران QCP مشخص شده است ثابت بماند. علاوه بر این، تایید احتمالی مورد انتظار بین دوشنبه و چهارشنبه نیز می تواند از خریداران حمایت کند. پوزیشن های اهرمی عظیم منحل شده اند و هنوز هیچ ورودی مشتاق قابل توجهی مشاهده نشده است. پس از پاکسازی در بازارهای مشتقات، اکنون فضایی برای بیت کوین وجود دارد تا افزایش های جدیدی را که ناشی از معاملات آتی است، تجربه کند. با ترکیب تلاش بیت کوین برای لنگر انداختن روی 44000 دلار در شرایط فعلی، اغراق آمیز نیست اگر بگوییم که افزایش صعودی می تواند به حدود 50000 دلار برسد.

 

انتظار می‌رود که روایت قوی اشتغال در جبهه کلان، در حالی که هیجان ETF ادامه دارد، به اصلاح دامن بزند. با این حال، برای بحث در این مورد خیلی زود است. اگر فرض کنیم که تنها از BlackRock، 2 میلیارد دلار در روز اول عرضه خواهد آمد، می‌توانیم رویای افزایش سریع بیت‌کوین در هفته آینده را داشته باشیم.

خوش بینی برای هفته آینده می تواند باعث شود قیمت بیت کوین در حدود 45000 دلار در آخر هفته نوسان کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید