پیش فروش همستر کامبت در صرافی کوکوین

این ابتکار با هدف پذیرندگان اولیه، فرصتی برای تعامل با توکن ، قبل از فهرست عمومی آن ارائه می دهد. با انجام این کار، پلتفرم پیش مارکت کوکوین  می تواند به رشد و مشارکت جامعه ارزهای دیجیتال کمک کند.

همستر کامبت یک بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام است که با حالت چند نفره خود یک پیچ و تاب رقابتی به آن اضافه می کند. کوکوینرسماً اعلام کرده است که همستر (HMSTR) وارد Pre-Market می‌شود، حرکتی برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران اولیه و فراهم کردن بستری برای توکن‌های در حال ظهور قبل از عرضه عمومی.
پلتفرم Pre-Market در کوکوین یک راه حل استراتژیک است که به کاربران امکان داد و ستد و ارزیابی توکن های جدید را می دهد و بینش و فرصت های اولیه را به جامعه ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. “
با پیوستن به معاملات پیش مارکت همستر، به بازی‌ ای دسترسی خواهید داشت که قرار است نحوه بازی‌های چندنفره آنلاین را در سبک کلیکر تغییر دهد. این شانس شما برای پیوستن به جامعه گیمرهایی است که عاشق نبردهای استراتژیک و سرگرمی هستند. “
کوکوین در اطلاعیه ای اعلام کرده ، سرمایه گذاران و معامله گران این فرصت را خواهند داشت تا در رشد توکن محبوب از مراحل اولیه آن شرکت کنند و با افزایش کشش توکن، به طور بالقوه از مزایای قابل توجهی برخوردار شوند.
ابتکار KuCoin نشان دهنده تعهد آن به ارائه یک محیط معاملاتی پویا و حمایت از راه اندازی توکن های نوآورانه است. با این حال، این صرافی کریپتو همچنین خاطرنشان کرد که در صورت تاخیر یا لغو فهرست توکن، سفارش‌های Pre-Market به تعویق می‌افتند یا لغو می‌شوند. موفقیت بالقوه همستر کمبت در پیش‌بازار می‌تواند سابقه‌ای برای توکن‌های آینده در KuCoin ایجاد کند و موقعیت این پلتفرم را به عنوان یک صرافی پیشرو برای دارایی‌های رمزنگاری نوآورانه تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید