پیش بینی قیمت ریپل (XRP)بعد از جلسه SEC

قیمت XRP در طول هفته به صورت جانبی معامله شد و در منطقه 0.6 دلار در نوسان بود. با وجود عملکرد کند قیمت در چند روز گذشته، دارندگان XRP می توانند راضی باشند زیرا این منطقه اکنون می تواند به عنوان کف قیمت برای افزایش احتمالی قیمت در آینده باشد. SEC جلسه پشت درهای بسته خود را به 25 ژوئیه 2024 موکول کرد و شایعات در جامعه کریپتو نشان می دهد که این جلسه در مورد توافق با ریپل است.

همه نگاه ها به نتیجه این دیدار در روز پنجشنبه خواهد بود. بسیاری از تحلیلگران این را به عنوان یک حرکت صعودی پس از اینکه قیمت XRP از 0.4 دلار به 0.6 دلار در این ماه افزایش داد، می‌دانند.

 

پیش بینی های جسورانه قیمت XRP

از سوی تحلیلگران کریپتو “JAVONMARKS” که 41000 دنبال کننده در توییتر دارد، پیش بینی قیمت XRP را منتشر کرد. این تحلیلگر معتقد است که XRP در آستانه یک شکست عظیم صعودی است. به گفته JAVONMARKS، با تداوم قدرت بازار، این شکست می تواند منجر به فروش بیش از 41400 درصدی شود و به طور بالقوه قیمت XRP را به 150 دلار یا بالاتر برساند.

این تحلیلگر از یک “پیگیری لگاریتمی” نام می برد که به الگوی حرکت قیمت اشاره دارد که در آن ارزش دارایی به طور تصاعدی در طول زمان افزایش می یابد، که اغلب در نمودار مقیاس لگاریتمی تجسم می شود. این نوع رشد نشان می دهد که هر افزایش قیمت بعدی از نظر درصدی بیشتر از قبلی می شود.

تحلیلگر دیگر، آرماندو پانتوجا، اگرچه در پیش‌بینی قیمت XRP کمی تکان‌دهنده‌تر بود، اما همچنان سودهای قابل توجهی را از سطوح فعلی پیش‌بینی می‌کند:

شکستن مقاومت 0.70 تا 0.75 دلار، کلید یک رالی عظیم است که در راه است. ثروتمندان، نخبگان و بانک‌ها مطمئن هستند…»

تجزیه و تحلیل پانتوجا نشان می دهد که شکستن سطح مقاومت بین 0.70 تا 0.75 دلار می تواند باعث افزایش قابل توجه قیمت شود. او همچنین به انباشت قابل توجه توکن های XRP از ژوئن اشاره می کند که نشان دهنده علاقه رو به رشد سرمایه گذاران است.

قدرت جامعه

ریپل دارای یک جامعه فوق العاده قوی است که مسلما یکی از بزرگترین نقاط قوت این شرکت است. این جامه قوی، پذیرش را ترویج می‌کند و اغلب به احساسات مثبت پیرامون XRP کمک می‌کند. یک رویکرد واقع بینانه تر نشان می دهد که اگر اخبار مثبتی از جلسه SEC در اواخر این هفته منتشر شود، قیمت XRP به طور بالقوه می تواند به بیش از 1 دلار برسد. از طرف دیگر، اگر اخبار مساعد نباشد، قیمت ممکن است دوباره به منطقه 0.4-0.5 دلاری بازگردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید