پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین: آیا گاو نر بعدی به یک میلیون دلار می رسد؟

جک مالرز، مدیر عامل و بنیانگذار Strike، یک اپلیکیشن جهانی بیت کوین، در گفتگوی اخیر با تحلیلگر اسکات ملکر، توضیح داد که چرا او یک ماکسیمالیست بیت کوین است. وی تاکید کرد که این پیش‌بینی مبتنی بر اصول اقتصادی از جمله احتمال افزایش تورم و تأثیر ناآرامی‌های داخلی است. علیرغم برخی خروجی‌های اخیر از ETFهای بیت‌کوین ایالات متحده، مالرز خاطرنشان کرد که انباشت جهانی همچنان ادامه دارد و ETF بیت‌کوین استرالیا رهبری هزینه را بر عهده دارد و اکنون بیش از 110 کسب‌وکار بر روی بیت‌کوین در آفریقا کار می‌کنند.
در اینجا بینشی از حرکت بعدی BTC در میان خطر سقوط بازار به دلیل افزایش نرخ بدهی وجود دارد.

سیاست های بانک مرکزی و چاپ پول

مالرز حدس می زند که ما ممکن است وارد مرحله‌ای شده‌ایم که در آن بانک‌های مرکزی تلاش می‌کنند تا بازار اوراق قرضه را قیمت‌گذاری کنند، که می‌تواند منجر به چاپ بی‌سابقه پول شود. او این مقیاس بالقوه چاپ پول را با موارد متعددی از اقدامات محرک انجام شده در طول همه گیری COVID-19 مقایسه کرد. به گفته مالرز، این افزایش گسترده در عرضه پول احتمالاً قیمت دارایی های مختلف مانند طلا، املاک و مستغلات و سهام را بالا خواهد برد.

موقعیت منحصر به فرد بیت کوین

علی‌رغم افزایش مورد انتظار در سایر دارایی‌ها، مالرز معتقد است بیت‌کوین منحصربه‌فرد است و با عرضه محدود آن، در موقعیتی قرار دارد که با حاشیه قابل‌توجهی از سایر دارایی‌ها پیشی بگیرد. مالرز قبلاً پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین می‌تواند بین 250000 تا 1 میلیون دلار برسد که به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار صعودی دارایی‌ها تا به حال دیده می‌شود. این پیش‌بینی مبتنی بر دیدگاه وی است که بانک‌های مرکزی بازارهای مالی را برای جلوگیری از درد و شکست اقتصادی دستکاری کرده‌اند و در نتیجه حباب‌های دارایی را دامن می‌زنند.

محرک های کلیدی برای شکست بیت کوین در 1 میلیون دلار

جک مالرز چندین عامل کلیدی را شناسایی کرد که می‌توانند باعث افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین شوند. او پیش‌بینی می‌کند که با پایان تابستان و بازگشت سرمایه‌گذاران، فعالیت بازار افزایش می‌یابد و به طور بالقوه ارزش بیت‌کوین را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، کاهش نرخ فدرال رزرو می تواند سرمایه ارزانی را به بازار تزریق کند و به نفع دارایی های ریسکی مانند بیت کوین باشد.
علاوه بر این، مالرز معتقد است که انتخاب مجدد بالقوه رئیس جمهور سابق ترامپ، که به عنوان یک نامزد طرفدار بیت کوین دیده می شود، می تواند باعث افزایش بیشتر بیت کوین شود. مالرز اشاره کرد که معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس نیز می‌تواند رای‌دهندگان ارزهای دیجیتال را برگرداند و به بحث‌های مثبت بین تیم او و کوین‌بیس اشاره کرد.
برای او، کاتالیزور بزرگتر قیمت بیت کوین در حال حاضر، بازار بدهی دولتی است. بانک‌های مرکزی که هدفشان تعیین قیمت‌ها برای منافع اجتماعی است، اکنون با چالش بحرانی بازار بدهی‌های دولتی یا بازار اوراق قرضه روبرو هستند. بنابراین او فکر می کند بیت کوین میلیون دلاری معقول است.

دیدگاهتان را بنویسید