پیش بینی شروع فصل آلت کوین ها

کوین سونسون، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، نظرات خود را در مورد شروع یک «فصل آلتکوین» به اشتراک گذاشت که در آن آلت کوین ها به طور قابل توجهی از بیت کوین (BTC) در بازار ارزهای دیجیتال بهتر عمل می کنند. سونسون در جدیدترین ویدیوی خود به 78600 مشترک یوتیوب خود توضیح داد که چرا معتقد است فصل آلتکوین نزدیک است.

چرا سونسون معتقد است آلت کوین ها افزایش خواهند یافت؟

اعتقاد سونسون به روند صعودی آلتکوین ها تا حد زیادی تحت تأثیر حرکت های اخیر قیمت بیت کوین و آلت کوین اتریوم (ETH) است. او خاطرنشان می کند که بیت کوین روند سهموی خود را شکسته است و در حال حاضر به سمتی حرکت می کند و وارد مرحله تثبیت می شود. در همین حال، آلتکوین پیشرو اتریوم روند تصاعدی را حفظ کرده است. سونسون پیشنهاد می‌کند که این واگرایی نشان‌دهنده نقطه بحرانی است که در آن آلت‌کوین‌ها ممکن است شروع به رسیدن به بیت کوین کنند.

از ابتدای سال 2023، تمرکز سونسون در درجه اول بر روی بیت کوین بوده است زیرا پیشرفت های قابل توجهی مانند برنامه بیت کوین ETF بلک راک، تایید این ETF و نصف شدن بیت کوین بوده است. این رویدادها روایت بیت کوین را تقویت کرد، اما سونسون معتقد است که این روایت اکنون آماده است تا به سمت آلتکوین ها تغییر کند.

 

فاکتور مهم دیگری که سونسون بر آن تاکید می کند، شاخص تسلط بیت کوین (BTC.D) است که ارزش بازار بیت کوین را در مقایسه با بقیه بازار ارزهای دیجیتال اندازه گیری می کند. افت شاخص BTC.D معمولاً نشان می دهد که آلت کوین ها سریعتر از بیت کوین ارزش پیدا می کنند.

ممکن است فصل آلت کوین آغاز شود

سونسون مشاهده می کند که BTC.D در نمودار هفتگی شروع به کاهش کرده است، به بالاترین نقطه نزولی رسیده و خط روند را شکسته است، اگرچه هنوز به پایین ترین سطح خود نرسیده است. از نظر تاریخی، چنین الگوهایی در BTC.D نشان دهنده شروع فصل آلتکوین ها است.

 

تحلیل سونسون، بر اساس شاخص‌های فنی و روایت‌های بازار، مستلزم توجه دقیق است. مرحله ادغام بیت کوین و رشد تصاعدی اتریوم، محیط مساعدی را برای افزایش آلت کوین ها ایجاد می کند. کاهش تسلط بیت کوین بیشتر از احتمال یک فصل آلتکوین آینده پشتیبانی می کند. در زمان نگارش این مقاله، ارز دیجیتال پرچمدار بیت کوین با قیمت 60928 دلار معامله می شود. مقاومت جدید بیت کوین 62000 دلار است. قیمت بیت کوین چندین بار این مقاومت را آزمایش کرده است اما مدت کوتاهی پس از گذشت مدت کوتاهی از آن عقب نشینی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید