پیش بینی ربات ChatGPT از افزایش سه رمز ارز PEPE ، DOGE ، Everlodge

پیش بینی CHATGBT در مورد رمز ارزهای آینده دار

با ورود به سه ماهه پایانی سال 2023، بازار ارزهای دیجیتال همچنان پتانسیل رشد باورنکردنی را نشان می دهد. با این حال، تنها برخی از سکه ها ممکن است سودآور باشند، ChatGPT، ربات چت هوش مصنوعی، ادعا می کند که Pepe (PEPE)، Dogecoin (DOGE) و Everlodge (ELDG) ممکن است در چند ماه آینده بر بازار تسلط پیدا کنند. این مقاله به دلایل پشت این بیانیه می پردازد.

پپه (PEPE): در میان فعالیت یک نهنگ اوج می گیرد

طبق ChatGPT، په په (PEPE)  ارز میم کوین ، بازار دارایی دیجیتال را طوفانی کرده است. داده های اخیر LookOnChain نشان می دهد که یک نهنگ ۶۱۷ اتریوم را برای به دست آوردن ۹۹۶ بیلیون توکن PEPE هزینه کرده است، که نشانه قابل توجهی از اطمینان در این توکن الهام گرفته از میم است.

پس از این خبر، قیمت سکه پپه از 0.00000104 دلار در 3 نوامبر به 0.00000115 دلار در 8 نوامبر جهش کرد. این نهنگ همچنین در طول سال به طور فعال در سایر معاملات ارزهای رمزنگاری شده مهم شرکت داشته است، که نشان دهنده پتانسیل رشد سکه پپه است.

این حرکت پس از آن انجام شد که تیم Pepe  یک رویداد عظیم سوزاندن ۶.۹ تیریلیارد توکن را در ماه اکتبر انجام داد و عرضه توکن را کاهش داد. با پیش‌بینی کارشناسان قیمت Pepe می‌تواند تا دسامبر 2023 به 0.00000149 دلار برسد، ChatGPT ادعا می‌کند که این ارز دیجیتال مبتنی بر میم بدون شک یکی از ارزهای قابل توجه است.

 دوج کوین (DOGE): میم کوینی که همچنان به درخشش خود ادامه می دهد

ChatGPT همچنین به دوج کوین (DOGE) ، رمزارز اصلی الهام گرفته از میم‌ها اشاره کرد که طوفان‌های مختلف بازار را پشت سر گذاشته و قوی‌تر از همیشه ظاهر شده است. در اخبار اخیر Dogecoin، یک نقطه عطف مهم را جشن گرفت – تولد 18 سالگی “Kabosu”، سگ نمادین Shiba Inu که الهام‌بخش میم Dogecoin و از بسیاری جهات، خود ارز دیجیتال بود.

در حالی که جامعه DOGE این مناسبت مهم را گرامی داشت، عضو هیئت مدیره بنیاد Dogecoin، Mishaboar، به جامعه در مورد افزایش کلاهبرداری های فیشینگ مرتبط با رمزنگاری هشدار داد.

با این وجود، DOGE حرکت صعودی خود را حفظ کرده است. ارزش Dogecoin از 0.066 دلار در 1 نوامبر به 0.074 دلار در 8 نوامبر افزایش یافته است. کارشناسان پیش بینی می کنند که Dogecoin می تواند تا پایان سه ماهه چهارم سال 2023 به 0.098 دلار برسد و آن را به یک سرمایه گذاری بالقوه پرسود تبدیل کند.

 Everlodge (ELDG): داغترین پیش فروش سال 2023

Everlodge (ELDG)، یک تازه وارد به دنیای رمزنگاری، همچنین سر و صدای زیادی در فضای بلاک چین ایجاد کرده است. طبق گفته ChatGPT، حتی ممکن است داغ ترین پیش فروش سال 2023 باشد، با میلیون ها توکن فروخته شده و عملکرد درخشان. برای روشن‌تر شدن، کسانی که توکن بومی ELDG را زودهنگام خریده‌اند، اکنون از بازگشت سرمایه ۱۳۰ درصدی برخوردار هستند.

هدف این پروژه نوآورانه ایجاد انقلابی در بازار املاک و مستغلات با دیجیتالی کردن و تبدیل املاک دنیای واقعی به NFTها و سپس تقسیم آنهاست. این رویکرد منحصر به فرد می تواند قفل نقدینگی را در بازار املاک و مستغلات باز کند و راه جدیدی را برای مشارکت در بازار املاک به سرمایه گذاران ارائه دهد.

Everlodge اکنون در مرحله پیش فروش خود، در حال حاضر در مرحله 6، با قیمت 0.023 دلار است. طبق ChatGPT، Everlodge  با ارزش بازار پایین و پیوندهای واقعی خود با صنعت گردشگری جهانی 4.548 تریلیون دلاری، پروژه‌ای جذاب با پتانسیل رشد بالا است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ELDG قبل از پایان پیش‌فروش به 0.038 دلار و پس از راه‌اندازی آن 3000 درصد افزایش یابد.

 

این مطلب به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری نیست و کاربران می بایست پیش از شروع معامله یا هر تصمیم سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام داده و با آگاهی کامل نسبت به خرید و فروش هر ارز اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید