پیش‌بینی‌های بلک راک برای بازارهای کریپتو در سال 2024

قیمت بیت کوین همچنان زیر 44000 دلار باقی می ماند و آلت کوین ها بار دیگر قرمز شده اند. سرمایه گذاران سودآور در حال فروش هستند. معیارهای زنجیره‌ای به سطوحی رسیده‌اند که قبلاً باعث کاهش می‌شد و داده‌های تاریخی به دلیل سودآوری بالا، بازارها را تا حدودی پایین کشیده است. با این حال، برای BTC مهم است که در زمانی که این اصلاحات میانی اتفاق می‌افتد، در سطوح بالاتر پشتیبانی پیدا کند.

 

ارزهای دیجیتال در سال 2024

دیروز و امروز، کل ETF بیت کوین به 7.6 میلیارد دلار رسید. در روز راه اندازی ETF، شاهد ورود خالص بیش از 600 میلیون دلار بودیم. اما تنها 13 روز از آغاز سال 2024 می گذرد و سرمایه گذاران رویدادهای زیادی را در طول سال شاهد هستند. بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، سه پیش بینی را به اشتراک گذاشته است که می تواند از بازارهای ارزهای دیجیتال در سال 2024 پشتیبانی کند.

 

با آغاز سال 2024، بلک راک انتظار دارد تغییرات کلان بیشتر و نوسانات بازار بالا ادامه یابد. این محیط، که با همبستگی مثبت سهام و اوراق قرضه مشخص می شود و تورم اصلی بالاتر از هدف باقی مانده است، می تواند به حرکت های قابل توجهی در ارزهای دیجیتال منجر شود.

 

سه پیش بینی برای بازار ارزهای دیجیتال

انتظار می رود که فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را در سال جاری آغاز کند و تا پایان سال 2024 به بالای 150 واحد کاهش دهد. با این حال، انتظارات فعلی فدرال رزرو کاهش 75 واحدی در صورت تحقق شرایط است که نشان دهنده ادامه موضع بیش از حد خوش بینانه بازار است. . بنابراین، کارشناسان BlackRock چه تحولاتی را در سال 2024 انتظار دارند که می تواند بر ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد؟

 

  • تداوم تورم: علیرغم تمایل به این باور که “هیولا تورم” رام شده است، تورم خدمات ممکن است در سال 2024 همچنان سرسختانه باشد. این سناریو می تواند بر احساسات سرمایه گذاران نسبت به دارایی هایی مانند ارزهای دیجیتال که اغلب به عنوان پوششی در برابر تورم تلقی می شوند، تأثیر بگذارد.
  • نگرانی های مالی و ناپایداری کسری بودجه دوقلو ایالات متحده، با توجه به احتمال فشار نزولی بر دلار آمریکا، سؤالاتی را در مورد جذابیت ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی های جایگزین ایجاد می کند.
  • پتانسیل بازار اروپا: چشم انداز خوش بینانه اروپا در مورد رشد درآمد و هزینه های مصرف کننده می تواند به طور غیرمستقیم بر بازار کریپتو تأثیر بگذارد، به ویژه از نظر جریان های سرمایه گذاری جهانی و ترجیحات ریسک.

 

مدیر عامل بلک راک، فینک، در 24 ساعت گذشته اعلام کرده است که به ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی اعتقاد دارد و علاقه به فضای RWA چند برابر خواهد شد. او همچنین اشاره کرد که با موفقیت تاییدیه های ETF و افزایش مشروعیت بیت کوین، که باید به عنوان طلای دیجیتال تلقی شود، شهروندان کشورهایی که با تورم بالا مبارزه می کنند می توانند علاقه بیشتری به این حوزه نشان دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید