همکاری تون و پلی گان برای معرفی ماشین مجازی اتریوم روی TON L2

 

زنجیره کاربردی تون (TAC) و آزمایشگاه پلیگان از همکاری برجسته خود برای معرفی ماشین مجازی اتریوم (EVM) در اکوسیستم TON خبر داده اند. این ادغام که در 9 جولای فاش شد، شامل TON L2 است که Polygon CDK و پروتکل قابلیت همکاری Agglayer را در خود جای داده است.

هدف این حرکت فعال کردن برنامه‌های غیرمتمرکز سازگار با EVM (DApps) در TAC، گسترش دامنه خدمات در دسترس کاربران TON، از جمله امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بازی، و راه‌حل‌های هویتی است.

TAC به عنوان یک شبکه لایه 2 ساخته شده بر روی TON توصیف می شود که برای ارائه برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر EVM برای کاربران TON و Telegram طراحی شده است. تیم موسس TAC شامل چهره‌های قابل توجهی مانند مایکل اگروف، بنیانگذار Curve و تیم پشتیبان The Open Protocol (TOP) است که عملکرد کیف پول رمزنگاری را در برنامه تلگرام ارائه می‌کند.

پاول آلتوخوف، مدیر عامل TAC، اشاره کرد که TAC در حال برنامه ریزی برای جمع آوری 5 میلیون دلار اضافی در دور سرمایه گذاری خارجی است. آلتوخوف توضیح داد که معرفی سازگاری EVM یک تغییر بازی برای شبکه TON است. او تاکید کرد که این کار موانع را برای کاربران از بین می‌برد و انتظار افزایش علاقه به برنامه‌های DeFi و GameFi پس از ادغام را دارد.

او همچنین به ادغام اخیر USDT در TON و افزایش اپلیکیشن های Tap-to-Earn، به ویژه از طریق پروژه ای به نام Notcoin اشاره کرد. وی افزود: “گسترش اکوسیستم اپلیکیشن های کوچک باعث رشد 5.8 میلیون کیف پول فعال ماهانه روی زنجیره در تلگرام شده است.

انتظار می رود ادغام TAC این تقاضا را بیشتر تقویت کند.” با برنامه‌هایی مانند Wallet در تلگرام، ادغام سازگار با EVM به توسعه‌دهندگان اتریوم دسترسی به پایگاه کاربری گسترده تلگرام را فراهم می‌کند و اجرای بیشتر برنامه‌های رمزنگاری در دنیای واقعی را تسهیل می‌کند. موارد استفاده بالقوه شامل برنامه های DeFi، بازی، و راه حل های هویت غیرمتمرکز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید