نات کوین در لیست 10 ارز برتر بازار

نوت‌کوین پیش‌روی می‌کند و از نظر حجم معاملات به 10 ارز دیجیتال برتر می‌رسد

 

نات کوین (NOT)، یک دارایی رمزارزی، به نقطه عطف مهمی دست یافته است و پس از فهرست شدن در چندین صرافی متمرکز در تاریخ 16 می، به فهرست 10 ارز دیجیتال برتر در حجم معاملات روزانه راه پیدا کرده است.

این آمار منعکس کننده تقاضای بالا برای دارایی های کریپتو است زیرا این افزایش منجر به افزایش چشمگیر ارزش بازار سکه شد.

به گفته Bein Crypto، طی 24 ساعت از معاملات فعال، نات کوین با ارزش معاملاتی بیش از 1.4 میلیارد دلار، به جایگاه هشتم در لیست 10 ارز دیجیتال برتر از نظر حجم معاملات دست یافت.

 

علیرغم کاهش قیمت اولیه از 0.02156 دلار به 0.006618 دلار، این سکه همچنان فعالانه در صرافی های رمزنگاری بزرگ مانند Binance و OKX معامله می شود. ارزش بازار Notcoin در عرض 10 دقیقه پس از عرضه رسمی به 1 میلیارد دلار افزایش یافت.

ارزش بازار در حال حاضر 697 میلیون دلار است که NOT coin را در جایگاه 107 از بزرگترین دارایی های رمزنگاری قرار می دهد. حجم معاملات برای توکن پروژه بازی از 1.4 میلیارد دلار فراتر رفته است و هشتمین ارز دیجیتال پرمعامله در 24 ساعت گذشته است.

روند صعودی Notcoin منجر به عملکرد بهتر از رقبای خود مانند Pixels (PIXEL) و saga (SAGA) شده است. پس از اولین رضه NOT، PIXEL با حداکثر ارزش بازار 730 میلیون دلار به رتبه دوم سقوط کرد.

در مقایسه، حداکثر سرمایه ساگا 684 میلیون دلار بود. پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، ضمن اشاره به مزایای مختلفی که پلتفرم تلگرام به توسعه دهندگان اپلیکیشن و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال ارائه می دهد، درباره دستاورد چشمگیر Notcoin اظهار نظر کرد:

این داستان موفقیت شگفت انگیز نشان می دهد که اکوسیستم های تلگرام/TON چقدر برای توسعه دهندگان اپلیکیشن قدرتمند هستند. تلگرام به توسعه دهندگان اپلیکیشن آزادی بیشتری نسبت به هر پلتفرم دیگری ارائه می دهد و فرصت های بی نظیری را برای استفاده از تعاملات اجتماعی فراهم می کند.

TON به نوبه خود مقیاس و انعطاف پذیری را برای هر پروژه بلاک چین فراهم می کند. NOT در صرافی های اصلی مانند Binance، OKX و Bybit در دسترس است و می توان آن را از طریق کیف پول تلگرام خریداری کرد. مجموع عرضه سکه های NOT بیش از 102 میلیارد توکن است و تیم پروژه 80.2 میلیارد توکن را بین اعضای جامعه توزیع کرده است. سکه های باقی مانده برای کاربران جدید، معامله گران، شرکت های فهرست شده و برای مراحل توسعه آینده پروژه نگهداری می شوند.

Notcoin، یک بازی Web3 که بر روی بلاک چین TON ساخته شده است، در ژانویه به عنوان یک اپلیکیشن کوتاه تلگرام راه اندازی شد و بیش از 35 میلیون بازیکن را جذب کرد. توسعه دهندگان اصرار دارند که NOT از دیگر توکن های بازی منحصر به فرد است، زیرا مالکیت 100٪ سکه ها را توسط بازیکنان فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید