نات کوین در ارزیپتو لیست شد

توکن نات کوین بالاخره راه‌اندازی شد و صرافی‌هایی مانند بایننس و OKX  در ساعت 15:00 روز پنج شنبه 27 اردیبهشت آن را لیست کردند.

  • Notcoin دارای ارزش کل بازار رقیق شده 1 میلیارد دلار و ارزش بازار آن 940 میلیون دلار است.
  • حجم معاملات 294 میلیون دلاری در اولین ساعت پس از انتشار توکن انجام شد.
  • بیش از 35 میلیون کاربر با این بازی که در اپلیکیشن تلگرام موجود است، تعامل داشته اند.

نات کوین(NOT)، یک توکن بازی با بیش از 35 میلیون کاربر، پس از توزیع از طریق ایردراپ و در چندین صرافی، معامله را با ارزش کل بازار (FDV) 1 میلیارد دلار آغاز کرده است. بر اساس گزارش CoinMarketCap، این توکن در اولین ساعت از معاملات 294 میلیون دلار حجم داد و ستد کرد. پذیرندگان اولیه بازی که از طریق اپلیکیشن تلگرام قابل دسترسی بود، از ژانویه تا آوریل با کلیک بر روی یک سکه مجازی و تکمیل چالش های درون بازی، نات کوین جمع آوری کردند. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، موجودی های درون بازی با نسبت 1000:1 تبدیل شده اند.

از آنجایی که بیش از 35 میلیون عضو انجمن منتظر لیست شدن بودند، سکه مبتنی بر تلگرام گزینه های متعددی را برای اعضا فراهم کرده است تا بتوانند توکن های NOT خود را مدیریت کنند. بازیکنان می توانند انتخاب کنند که توکن های خود را در صرافی های رمزنگاری مانند Binance، OKX یا ByBit سپرده گذاری کنند. آنها همچنین می توانند تصمیم بگیرند که به برنامه کیف پول در تلگرام بروند.

علاوه بر این، در یک پست رسمی توسط تلگرام، آن‌ها همچنین به بازیکنان اعلام کرده‌اند که می‌توانند توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند تا سطح وضعیت بالاتری را در اکوسیستم کسب کنند که به آنها امکان دسترسی عالی به شرایط بهتر و پروژه‌های انحصاری را می‌دهد. همچنین، شرکت کنندگان مجاز خواهند بود توکن NOT خود را به یک کیف پول شخصی برداشت کنند.

حداکثر عرضه نات کوین102 میلیارد است که 3٪ به کاربران بایننس Launchpool و 1.5٪ دیگر برای کاربران OKX Jumpstart اختصاص داده شده است. این پروژه همچنین مکانیسمی را برای تشویق کشاورزان دراپ برای نگهداری توکن های خود معرفی کرده است.
خرید و فروش نات کوین در حال حاضر به دلیل نوسان زیادریسک زیادی در پی خواهد داشت.
شما هم اکنون می توانید این ارز را در صرافی ارزیپتو خرید و فروش نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید