میم کوین کاهش قابل توجهی را تجربه می کنند

 

سکه‌های میم که اغلب به عنوان پرنوسان‌ترین و پرخطرترین جنبه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند، پس از تجربه افزایش در دو روز گذشته، امروز دوباره شروع به کاهش کردند. خصوصاً WIF و PEPE که تأثیر قابل توجهی در دو روز گذشته داشته اند و همچنین رهبر بازار، DOGE و نزدیکترین پیرو آن Shiba Inu (SHIB) هستند که همگی افت را تجربه کرده اند. بنابراین، این کاهش ها چقدر قابل توجه است؟

 

تجزیه و تحلیل سکه دوج

دوج کوین (DOGE) همچنان کاهش قابل توجهی را تجربه می کند. با نگاهی به نمودارهای قیمت مربوط به DOGE، مشاهده می شود که ارزش آن در 24 ساعت گذشته با 2.39 درصد کاهش به 0.1209 دلار رسیده است.

چشم انداز 7 روزه قیمت DOGE نشان دهنده کاهش 2.91 درصدی است، در حالی که بررسی 1 ساعته آخر 0.33 درصد کاهش را نشان می دهد. دوج دارای ارزش بازار بیش از 17.5 میلیارد دلار است، در حالی که حجم معاملات آن تنها 283 میلیون دلار است.

تحلیل سکه شیبا

SHIB، یکی از ستاره های بی چون و چرای آخرین مسابقه گاو نر که اغلب از آن به عنوان قاتل دوج یاد می شود، در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. کاهش SHIB در این دوره 2.62 درصد بود که قیمت را به 0.00001669 دلار کاهش داد.

حرکت قیمت 7 روزه SHIB نیز به 8.20 درصد رسیده است. ارزش بازار SHIB همچنان در حال کاهش است. تا زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار 9.834 میلیارد دلار است. حجم معاملات SHIB نیز به 113 میلیون دلار کاهش یافته است که به معنای کاهش بیش از 50 درصدی است.

 

کاهش سکه PEPE

تمام دستاوردهای PEPE که در ژوئن گذشته به ATH های متوالی دست یافت، ناپدید شده اند. کاهش PEPE در 24 ساعت گذشته به 5.93 درصد رسیده است که قیمت را به 0.00001101 دلار کاهش داده است. چشم انداز مثبت در نمای هفتگی نیز به پایان رسیده است و حرکت قیمت 7 روزه منفی 6.69 درصد است. ارزش بازار PEPE نیز به زیر 5 میلیارد دلار کاهش یافته است. تا زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار PEPE 4.632 میلیارد دلار است. حجم معاملات 24 ساعته که در اوایل هفته 1 میلیارد دلار بود، به طور محسوسی به 336 میلیون دلار کاهش یافته است.

 

قیمت WIF به شدت کاهش می یابد

یکی دیگر از سکه های میم که از ابتدای هفته افزایش یافته است اما نتوانسته در برابر افت بازار مقاومت کند WIF سولانا است. WIF افزایش های متوالی 19% و 12% را نسبت به دو روز قبل در هفته تجربه کرد. با این حال، ارزشی که امروز مشاهده می شود، پس از کاهش 3 درصدی، 2.02 دلار محاسبه می شود. مهمتر از همه، چشم انداز 7 روزه WIF برخلاف رقبای خود همچنان مثبت است. حرکت قیمت هفتگی WIF حاکی از افزایش 13.68 درصدی است. ارزش بازار WIF بیش از 2 میلیارد دلار است، در حالی که حجم معاملات آن بالای 300 میلیون دلار باقی مانده است که نشان دهنده تراکنش های بیشتری نسبت به رقبای اصلی آن DOGE و SHIB است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید