مقامات فدرال رزرو ، تصمیمات مربوط به نرخ بهره را اعلام می کنند

یکی از محرک‌های اصلی بازار نزولی اخیر کریپتو، حرکت نادر فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره بود. نرخ‌های بهره اولیه و انقباض ترازنامه باعث نوساناتی در بازارهای ریسک شده است. اگرچه افزایش نرخ ها پس از رسیدن به اوج در چند جلسه اخیر متوقف شده است، اما کاهش هنوز آغاز نشده است.

بنابراین، اعضای فدرال رزرو با توجه به آخرین داده ها چه می گویند؟

اظهارات اعضای فدرال رزرو

آمارهای تورم بالاتر از حد انتظار بود و ارقام اشتغال همچنان قوی بود. از سوی دیگر، پاول، رئیس فدرال رزرو، در هر فرصتی اشاره می کند که کاهش تا 75 واحد پایه ممکن است برای سال 2024 امکان پذیر باشد. البته، بازار دوباره در حالت بیش از حد خوش بینانه قرار دارد و حتی انتظار بیشتری نیز دارد.

 

امروز شاهد اظهارات قابل توجهی از سوی اعضای فدرال رزرو بودیم ،این بدان معناست که ممکن است در 2-3 دیدار بعدی شاهد کاهش نباشیم.

Bostic در این مورد این امر اظهار داشت:

 «اقتصاد هنوز حرکت فوق العاده ای دارد. من فکر نمی‌کنم بازار در مورد کاهش نرخ بهره عجله کند. داده های تورم ژانویه کمی مرا شگفت زده کرد، اما شوک بزرگی نبود. من می خواهم مراقب باشم که با کاهش ترازنامه خیلی دور نروم. اگر آمار مثبتی ببینیم، می‌توانم از سه کاهش نرخ بهره در سال جاری حمایت کنم.

در همین حال، دالی از اعضای فدرال رزرو ، می گوید:

 

کاهش نرخ تورم بدون کاهش قابل توجه بیکاری قطعا خبر خوبی است. پیشرفت قابل توجه در تورم یک پیروزی نیست. فدرال رزرو باید در برابر اصرار برای اقدام سریع در زمانی که نیاز به صبر است، مقاومت کند. از جمله خطرات پیش رو، کاهش سرعت تورم و رکود در بازار کار است. ما به زمان و داده های بیشتری نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که پیشرفت در تورم ادامه دارد. سه کاهش نرخ در سال جاری معقول خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید