قیمت Dymension (DYM) در نتیجه راه‌اندازی و ایردراپ، 50 درصد افزایش می‌یابد

در عرض دو ساعت پس از عرضه، قیمت Dymension (DYM) پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این پلتفرم در شبکه اصلی، به میزان خیره‌کننده 50 درصد افزایش یافت. راه اندازی پلتفرم Dymension همراه با ایردراپ عظیم توکن های DYM به ارزش 390 میلیون دلار است.

حجم معاملات توکن DYM با 2838852.88 درصد افزایش به 412 میلیون دلار رسیده است. در زمان انتشار، توکن DYM با 26 درصد افزایش با قیمت 5.04 دلار معامله می شود.

 

Dymension رول دراپ Genesis را راه اندازی کرد

Dymension یک پلتفرم نوآورانه است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا زنجیره های برنامه های کاربردی خود را به نام “رول دراپ” بسازند. آنها اخیرا راه حل بلاک چین لایه 1 خود را معرفی کرده اند. Dimension که بر اساس فناوری Cosmos و پروتکل ارتباطات بین بلاک چین (IBC) ساخته شده است، قابلیت همکاری یکپارچه با بسیاری از زنجیره های دیگر را تضمین می کند.

توسعه دهندگان این آزادی را دارند که ماشین های مجازی و توکن های متناسب با نیازهای خاص رول دراپ خود را انتخاب کنند.

رول دراپ Genesis  مورد انتظار Dymension در جوامع مختلف بلاک چین، موج هایی ایجاد کرده است و مشارکت بیش از یک میلیون کیف پول منحصر به فرد را به خود جلب کرده است. این ابتکار با جذب کاربران از اکوسیستم هایی مانند سولانا، سلستیا و شبکه های مقیاس پذیر اتریوم مانند آربیتروم و آپتیمیسم، در کنار شبکه های نوظهور مانند بیس و بلست، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد.

 

قابل ذکر است، انجمن‌های منتخب NFT، از جمله مجموعه‌های معروف اتریوم مانند Pudgy Penguins، و همچنین پروژه‌های مبتنی بر سولانا مانند Mad Lads و Tensorians نیز شرکت‌کنندگان واجد شرایط بودند.

علیرغم گسترش قابل توجه، از 700 میلیون توکن اختصاص داده شده برای ایردراپ، تنها 528523 کیف پول با موفقیت سهم خود را به دست آوردند. این نتیجه اهمیت تعامل را نشان می‌دهد، زیرا تقریباً نیمی از کاربران واجد شرایط از فرصت استفاده نکردند و در نتیجه توکن‌های ادعا نشده بین سایر شرکت‌کنندگان توزیع شد.

علاوه بر این، Dymension همچنین از پیشرفت‌های قابل توجهی در زیرساخت رول آپ خود با هدف ایجاد انقلابی در استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) رونمایی می‌کند.

بنابراین، پیشرفت‌های Dymension نشان‌دهنده گامی مهم در جهت تمرکززدایی، تقویت نوآوری و رشد در صنعت بلاک چین است.

دیدگاهتان را بنویسید