قیمت DOGS پس از یک روز معامله 30 درصد کاهش یافت

DOGS، میم کوین بومی تلگرام، پس از شروع معامله در 26 آگوست، حدود 30 درصد کاهش یافت. این توکن در 10 ساعت معامله به ارزش بازار بیش از 600 میلیون دلار رسید و در زمان انتشار همچنان زیر 630 میلیون دلار است.
دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، توکن مبتنی بر TON را تحت تاثیر قرار می دهد. جامعه به کمپین #FREEDUROV در سراسر رسانه های اجتماعی ملحق شده است در حالی که این توکن به شدت کاهش می یابد.
توکن DOGS در عرض یک روز پس از لیست شدن سقوط می کند
DOGS معاملات خود را در صرافی های متمرکز اصلی در 26 اوت، ساعت 12 بعد از ظهر UTC آغاز کرد. طبق گزارش‌ها، پلتفرم‌هایی که این توکن را فهرست کرده‌اند شامل Binance، Bybit، OKX، Bitget و Gate می‌شوند. میم کوین بومی تلگرام در 10 ساعت اول معاملات با حجم 1.74 میلیارد دلار ارزش بازار 624 میلیون دلاری داشت. در زمان انتشار، توکن 30 درصد کاهش یافته و همچنان در نمودارهای ساعتی در CoinGecko در حال از دست دادن قیمت خود است.
راه اندازی معاملات توکن Dogs در حاشیه دستگیری پاول دوروف موسس و مدیر عامل تلگرام انجام شد. دوروف همچنین بنیانگذار پلتفرم اجتماعی VK است و اولین بار طلسم DOGS Spotty را ایجاد کرد. جامعه همچنین به کمپین #FREEDUROV ملحق شده است که بنیانگذار آن قاب DOGS را به عنوان چهره کمپین در دست دارد.

دریافت ایردراپ DOGS در دست بررسی است

در همین حال، همه کاربران توکن airdrop را دریافت نکرده اند، زیرا به زنجیره تون فشار وارد کرده است. این پروژه گفته است که تیم های TON و Telegram Wallet در حال انجام کلیه دریافت های زنجیره ای هستند. آنها همچنین دریافتند که برخی از حساب‌ها از ربات‌ها برای ادعای غیرمنصفانه ایردراپ رایگان استفاده می‌کنند.
پروژه DOGS تایید کرده است که تعدادی از این حساب‌ها حذف شده‌اند و توکن‌های آن‌ها در مبادلات مسدود شده‌اند. در بایننس، جفت معاملاتی DOGS/USDT کمتر از 0.0013000 دلار قیمت دارد و طی 24 ساعت جهش 130 درصدی داشته است. بالاترین قیمتی که به آن رسید 0.0018000 دلار و کمترین قیمت در بورس 0.0005454 دلار بود.
بیش از 407 میلیارد توکن DOGS در 24 ساعت گذشته در این پلتفرم معامله شد. در همین حال، Toncoin (TON)، توکن اصلی بلاک چین شبکه باز (TON) نیز در 24 ساعت حداقل 7 درصد از ارزش خود را از دست داده است. داده های CoinGecko نشان می دهد که حداقل 20٪ در نمودارهای هفتگی در پشت دستگیری دوروف از دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید