شرکت سرمایه گذاری Arca روی میکر (MKR) سرمایه گذاری می کند

مشخص شده است که Arca، یک شرکت سرمایه گذاری که محصولات شرکتی را در بخش دارایی دیجیتال ارائه می دهد، روی توکن میکر (MKR) سرمایه گذاری کرده است.

طبق داده‌های زنجیره‌ای، این شرکت تقریباً ۲۵ میلیون دلار روی این آلت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است. با این سرمایه گذاری توسط Arca، سرمایه گذاران توجه خود را به توکن میکر( MKR) معطوف کردند.

 

سرمایه گذاری Arca روی Maker

ارائه دهنده داده های زنجیره ای Spot On Chain گزارش داد که این شرکت 12085 توکن MKR به ارزش 24.63 میلیون دلار خریداری کرده است. طبق داده‌ها، در ۱۴ ژانویه، Arca به ارزش تقریبی ۲۴.۷ میلیون دلار اتریوم (ETH) را از یکی از آدرس‌های کیف پول خود به صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده Coinbase منتقل کرد و امروز آن ETH را برای خرید ۱۲۰۸۵ توکن MKR فروخت.

پس از سرمایه گذاری Arca در Maker، برخی از ناظران بازار توجه را به پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) که بر روی بلاک چین اتریوم عمل می کند جلب کرده اند. ثور هارتویگسن، محقق برجسته DeFi تاکید کرد که در سال جاری پیشرفت های قابل توجهی در Maker پیش بینی می شود و تاکید کرد که سرمایه گذاری Arca بسیار استراتژیک است.

هارتویگسن به پیشرفت‌هایی که امسال از میکر انتظار می‌رود اشاره کرد، مانند برند جدید و یکپارچه، ارزیابی مجدد توکن، هوش مصنوعی ادغام شده در حاکمیت DAO و کشاورزی توکن subDAO.

 

 وضعیت فعلی MKR

بر اساس داده های فعلی، MKR با 1.49 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، با 2033 دلار معامله می شود. داده ها نشان دهنده چشم انداز بسیار مثبت است، به طوری که قیمت آلتکوین در 7 روز گذشته 12.43 درصد و در 30 روز گذشته 53.81 درصد افزایش یافته است. MKR در حال حاضر چهل و چهارمین آلتکوین بزرگ با ارزش بازار 1.87 میلیارد دلار است.

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، بالاترین قیمت MKR (ATH) در 4 مه 2021 به 6339 دلار ثبت شد. با سطوح قیمت فعلی، قیمت میکر 67.87٪ پایین‌تر از ATH معامله می‌شود که نشان‌دهنده راه طولانی برای رسیدن به رکورد جدید است. .

ناظران بازار پیش بینی می کنند که اگر تحولات برجسته شده توسط هارتویگسن با موفقیت اجرا شود و بهبود کلی بازار ادامه یابد، قیمت آلت کوین می تواند رکوردهای جدیدی را ثبت کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید